וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפת בת 7: "אני חף מפשע, נתתי לה רק חיבוק אבהי"

14.12.2014 / 17:07

בית משפט השלום באשקלון האריך ביומיים את מעצרו של תושב ירושלים בן 48 החשוד כי חטף ילדה ותקף אותה מינית. "עושים לי עוול, לא עשיתי שום דבר רע לילדה", אמר החשוד בבית המשפט

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (ראשון) ביומיים את מעצרו של תושב ירושלים בן 48, שנעצר בשבוע שעבר בחשד שחטף ילדה בת שבע באשדוד ותקף אותה מינית ביער ליד בית שמש. "עושים לי עוול ואני חף מכל פשע", אמר החשוד, נהג מונית במקצועו, בעת הארכת המעצר. "לא עשיתי שום דבר רע לילדה, נתתי לה רק חיבוק אבהי כדי להרגיע אותה. גם אני הייתי מבוהל וגם היא".

נציג המשטרה טען בדיון הארכת המעצר כי בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד החשוד. כמו כן, בתשובה על שאלת סנגורו של החשוד, עו"ד אריאל עטרי, נאמר בדיון כי אין בידי המשטרה ראיות המוכיחות כי החשוד אנס את הילדה. לדברי המשטרה, הילדה לא עברה בדיקת אונס עקב אי הסכמת בני משפחתה.

עוד כתבות בנושא פלילים:
"כדור בין העיניים": חייל חשוד שאיים על ח"כ בפייסבוק
מחדל אבטחה: אדם חמוש באקדח חדר לאצטדיון סמי עופר
אישום: שישה קרובי משפחה השתתפו ברצח אישה ברמלה

החשוד בחטיפה ואונס בת 7: "זה היה רק חיבוק אבהי". צילום מסך
"אני חף מפשע. נתתי לה רק חיבוק אבהי כדי להרגיע אותה". החשוד בבית המשפט, היום/צילום מסך

תחילת המקרה לפני כשבוע, כאשר בשעות הצהריים דווח למשטרת אשדוד כי ילדה בת שבע נמצאה בחורשה ליד בית שמש לאחר שככל הנראה נחטפה באשדוד. הילדה נמצאה בוכה ומבוהלת והועברה לבני משפחתה. לנוכח חומרת האירוע מינה מפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה אלי כזרי, צוות חקירה מיוחד בתחנת אשדוד.

מעדותה של הילדה עלה כי אדם שאינו מוכר לה חטף אותה בעת שהמתינה להסעה בסיום לימודיה בבית ספר באשדוד. על פי החשד, הגבר פיתה את הילדה באמצעות ממתקים, ולאחר שעלתה למכוניתו, הסיע אותה לעבר חורשה באזור בית שמש, ושם ביצע בה מעשים מגונים. הגבר השאיר את הילדה לבדה בחורשה וזו הגיעה לכביש ראשי סמוך וזעקה לעזרה. החשוד נעצר לאחר חקירה של צוות החקירה המיוחד ובחקירתו הוא קשר את עצמו לאירוע. מיוחסות לו עבירות של חטיפה ומעשה מגונה.

כמה ימים לאחר המקרה פורסם סרטון שצולם במצלמות האבטחה ליד בית הספר באשדוד. בסרטון ניתן לראות כי נהג הרכב פתח את הדלת עבור הילדה שהתקרבה לכיוונו וכאשר זו נכנסה למכונית הוא נסע מהמקום.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תיעוד: בת ה-7 שנחטפה ונאנסה ביער עולה למונית. מערכת וואלה! NEWS
הילדה נכנסת לרכבו של החשוד כפי שתועד במצלמות האבטחה באזור בית הספר באשדוד/מערכת וואלה! NEWS

אביה של הילדה התייחס למעצר החשוד וטען כי בתו הצליחה להניס את התוקף לפני שהספיק לבצע בה את זממו. "היא אמרה לי שהיא דיברה איתו ואמרה לו שהיא לא מוכנה שייגע בה. בנס גדל הוא לא הצליח", אמר האב בשיחה עם וואלה! חדשות. לדבריו, "היא ברחה לכביש ראשי והזעיקה עזרה - וכך הצליחה לברוח".

"זהו חלום הבלהות של כל הורה", אמר בשבוע שעבר מפקד מחוז הדרום, ניצב יורם הלוי. "חובתנו כמשטרה האמונה על שלומו וביטחונו של הציבור לעשות כל שעל ידה לתפוס את אותם חשודים מסוכנים המטילים אימה על הציבור ולמנוע מהם להסתובב בחופשיות, בחיפוש אחר קורבנות ילדים תמימים ורכים נוספים. נכין תשתית ראייתית מוצקה על מנת למנוע את שחרורו של החשוד ולהרחיק אותו מהחברה לתקופה ממושכת. נמשיך ללוות את הילדה שנפגעה ואת משפחתה, תוך שילוב ותיאום עם גורמי הרווחה והחינוך, כדי לנסות כמה שניתן להחזירם למסלול החיים".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully