וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפה מינית עבד שנים ליד תחנת משטרה

11.12.2014 / 1:30

החשוד, תושב תל אביב בן 72, נהג על פי החשד להטריד מינית במשך שנים שתי אחיות, כיום בנות 18 ו-11. במשטרה חושדים כי חלק מהמעשים בוצעו בבית העסק שניהל, בו ביקרו שוטרים רבים מדי יום

תחנת משטרה בדיזינגוף. שרון בוקוב, שרון בוקוב
"אף פעם לא חשדנו שהאיש הזה יעשה מעשים כאלה, ועוד בבית העסק הזה"/שרון בוקוב, שרון בוקוב

במשך עשרות שנים פקדו אלפי שוטרים בית עסק לממכר מזון הנמצא סמוך מאוד למתקן משטרתי מרכזי בתל אביב. הם ככל הנראה לא תיארו לעצמם כי בעל המקום, תושב תל אביב בן 72, יהיה חשוד בתקיפה מינית של של שתי אחיות, שהקטנה שבהן היא רק בת 11.

לפני כמה ימים התלוננה צעירה בת 22 כי מאז שהייתה בת 11 ועד גיל 18 נוצלה מינית על ידי בעל העסק שנהג לבצע בה מעשים מגונים. לטענתה, בימים האחרונים היא שמעה מאחותה בת ה-11 כי החשוד ביצע גם בה מעשים מגונים ותקף אותה מינית, והחליטה לחשוף את ההתעללות שעברו. בעקבות התלונה בעל העסק נעצר ובית המשפט השלום בתל אביב האריך אתמול (רביעי) את מעצרו.

"היא סיפרה לנו כי ברגע ששמעה שאחותה הותקפה היא החליטה לעדכן אותנו כדי שאחותה הקטנה לא תעבור את הסיוט שהיא חוותה במשך שנים"- סיפר חוקר במשטרת יפתח.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: הציע סיוע לקשישים - וגנב מהם אלפי שקלים
חשד: חטף בת 7 באשדוד ותקף אותה מינית ביער מבודד
חשד: הבעל לשעבר, הבעל הנוכחי והאח רצחו בת 31 ברמלה

"אף פעם לא חשדנו שהאיש הזה יעשה מעשים כאלה"

במשטרה אף סבורים כי חלק מהעבירות בוצעו בבית העסק, המוכר היטב לרבים משוטרי משטרת תל אביב - צעירים וותיקים, ואף לכאלה שיצאו לגמלאות. "את המקום הזה פקדו במשך השנים אלפי שוטרים. אף פעם לא חשדנו שהאיש הזה יעשה מעשים כאלה, ועוד בבית העסק הזה" – אמר החוקר.

לטענת גורם במשטרה, החשוד נעצר והודה בחלק מהחשדות המיוחסים לו ובמשטרה בודקים עתה אם החשוד תקף מינית ילדות נוספות בשנים האחרונות. זו הסיבה שהמשטרה ביקשה לחשוף את זהותו בניסיון לאתר את הקורבנות, אם היו כאלה, אך לבקשת סנגורו של החשוד, הוציא השופט ירון גת צו איסור פרסום על שמו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully