וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגיפה לא עוצרת: מאות מקרים חדשים של אבולה בשבוע

10.12.2014 / 22:17

ארגון הבריאות העולמי דיווח כי מספר ההרוגים מהנגיף הקטלני עלה ל-6,388 מתוך כ-18 אלף מקרי הידבקות. מרבית המקרים החדשים תועדו בסיירה לאון, שהפכה למדינה עם מספר הנדבקים הגבוה ביותר

עובדי צוות רפואי הלובשים בגדי הגנה מפנים גופת אדם שמת מנגיף האבולה בליבריה , נובמבר 2014. AP
צוותי רפואה מפנים גופה של אדם שמת מאבולה בליבריה/AP

המגיפה לא עוצרת: ארגון הבריאות העולמי דיווח הערב (רביעי) כי מספר ההרוגים מנגיף האבולה עלה ל-6,388, מתוך כ-18 אלף מקרי הידבקות. על פי הדיווח, מרבית המקרים החדשים נרשמו בסיירה לאון, שהפכה למדינה שבה נבדקו הכי הרבה בני אדם בנגיף.

איש השנה של המגזין טיים: "לוחמי האבולה"

במהלך השבוע האחרון, דיווחה המדינה המערב-אפריקנית על 397 מקרים חדשים, פי שלושה יותר מסך כל המקרים שנרשמו בגינאה ובליבריה השכנות – שתי המדינות הנוספות שבהן משתוללת המגיפה. רק 15 מתוך מאות המקרים החדשים תועדו מחוץ לשלוש מדינות אלו.

בזמן שסיירה לאון עקפה את גינאה מבחינת מספר מקרי ההידבקות מאבולה – 7,897 לעומת 7,719 – מספר ההרוגים מהנגיף בליבריה כמעט כפולה מזה שבסיירה לאון – 3,177 לעומת 1,768. התפרצות המגיפה בחודש מרץ האחרון בגינאה נחשבת לקשה ביותר בהיסטוריה של הנגיף והיא עוררה בהלה בינלאומית שמא היא תגיע לכל רחבי העולם. על אף שמדינות המערב הצליחו לעת עתה לבלום את התפשטותה, שלוש המדינות המערב-אפריקניות עדיין מנסות להכיל את הנגיף ולהפחית את מקרי ההידבקות החדשים.

התפשטות נגיף האבולה - סיקור מיוחד
בשל שביתה: השליכו גופות של חולי אבולה בבית חולים
מסע אל ארץ האבולה
המלחמה באבולה: רופאים ואחיות בחזית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully