וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער נגד נתניהו: "שינוי כללים במהלך משחק זה לא הגון"

10.12.2014 / 11:52

בהתבטאות ראשונה בסוגיית הקדמת תאריך הבחירות המקדימות בליכוד רמז השר לשעבר על האפשרות כי יתמודד מול ראש הממשלה על הנהגת המפלגה. "תאריך הפריימריז נקבע ל-6 בינואר ואין שום סיבה לשנות אותו"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

השר לשעבר גדעון סער, שהוזכר כמי שעשוי להתמודד מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבחירות לראשות הליכוד, הביע הבוקר (רביעי) את התנגדותו להצעת נתניהו להקדים את הבחירות המקדימות, שעליה מצביעים היום חברי המפלגה.

בצאתו מאתר ההצבעה בתל אביב אמר סער כי "שינוי כללי משחק במהלך ההתמודדות זה דבר לא הגון. תאריך הפריימריז נקבע ל-6 בינואר ואין שום סיבה לשנות אותו". מהתבטאותו זו של סער - הראשונה בנושא - ניתן ללמוד כי שינוי תאריך הבחירות ישפיע על החלטתו אם להתמודד בפריימריז או אם לאו.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
"רק לא ביבי" לא מספיק | דעה
מחפש כוכבים לרשימה? משה כחלון ורמי לוי נפגשו
"הצלנו את הכלכלה": המסמך הפנימי של יועצי לפיד

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר החינוך, גדעון סער, בחידון התנ"ך למבוגרים, דצמבר 2010. עומר מירון
המתיחות בשיאה. סער ונתניהו בימים יפים יותר/עומר מירון

חברי מרכז הליכוד מצביעים היום על הצעתו של ראש הממשלה נתניהו לקיים את הבחירות המקדימות לראשות המפלגה ולרשימת הליכוד לכנסת ב-31 בדצמבר. הקלפיות שהוצבו בעשרה אתרי הצבעה ברחבי הארץ נפתחו ב-10:00 ויישארו פתוחות עד השעה 22:00. תוצאות ההצבעה ייוודעו סביב חצות.

הצעת נתניהו, שאושרה אתמול בוועדת החוקה של המפלגה, קובעת גם כי ליו"ר המפלגה יתאפשר לשריין שני נציגים מטעמו, במקומות ה-11 וה-24, וכי תינתן הבטחת ייצוג לארבע נשים עד המקום ה-34. נוסף על כך, שריוני המחוזות יתחילו במקום ה-16 וישובצו ברשימה לסירוגין. הוא עוד מנסה לקדם הצבעה לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת באותו יום.

קיום הבחירות המקדימות בתאריך שרוצה נתניהו אמור להקשות על סער להצטרף למרוץ. בימים אלה שוקל סער להתמודד נגד נתניהו על ראשות הליכוד, אולם טרם קיבל החלטה סופית בנדון, והקדמת הבחירות תיאלץ אותו לקבל החלטה בתוך ימים ספורים. בימים האחרונים כבר החלו תומכיו לאסוף מפעילי המפלגה חתימות כדי לאפשר לו רשמית להתמודד.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully