וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 יהודים חשודים שיידו אבנים על נהג ערבי; הרקע לא ברור

10.12.2014 / 0:40

השניים, בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו בשכונת גילה בירושלים, אחרי שעל פי החשד רגמו שמשת אוטובוס שבו נהג ערבי ונמלטו מהמקום. עם זאת, לא ברור אם המניע לאירוע הוא לאומני

אבנים נזרקו לעבר אוטובוס בכניסה לערד  20 בנובמבר 2014. ואלרי קנייפל, מערכת וואלה! NEWS
על פי החשד, הם אילצו את הנהג לעצור/מערכת וואלה! NEWS, ואלרי קנייפל

שני גברים יהודים בשנות ה-30 לחייהם נעצרו אתמול (שלישי) בשכונת גילה שבירושלים, בחשד שניפצו שמשת אוטובוס שבו נהג ערבי ונמלטו מהמקום. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע וטרם ברור אם הרקע הוא לאומני.

האירוע החל כשהשניים נצמדו עם הקטנוע שעליו נסעו לאוטובוס וניסו לנפץ את שמשתו. על פי החשד, לאחר שלא הצליחו, אילצו את נהג האוטובוס לעצור בצד הדרך, זרקו אבן לעבר האוטובוס, וברחו מהאזור. המשטרה איתרה את הקטנוע שעליהם רכבו בסמוך לביתם של שני החשודים וכך הביאה למעצרם.

בתוך כך, אישה נפצעה אתמול באורח קל מיידוי אבנים לעבר אוטובוס בשכונת א-טור שבמזרח העיר. האישה קיבלה טיפול רפואי במקום ולא נאלצה להתפנות לבית חולים. נוסף על כך, נזק נגרם לאחת השמשות של האוטובוס. כוחות משטרה ביצעו סריקות לאיתור חשודים, אולם עד כה לא ביצעו מעצרים.

זמן קצר לפני כן יידו אלמונים אבנים לעבר אוטובוס שנסע בכביש שבין ההתנחלות שילה לעפרה שבבנימין. לטענת נוסעי האוטובוס, נגרם נזק לשמשה הקדמית של האוטובוס, אך לא היו נפגעים.

כמו כן, הפלסטינים דיווחו אתמול בערב על כך שקבוצה גדולה של מתנחלים מההתנחלות עדי עד שבשומרון יידו אבנים על מכוניות ובתים בפאתי הכפר הפלסטיני אל-מועייר שליד רמאללה, והסבו נזק לאחת המכוניות שחלפה באזור. לטענתם, לאחר מכן השחיתו המתנחלים עצים באדמות שבין אל-מועייר לבין הכפר תורמוס עיא ובמקום התפתחו עימותים בין התושבים המקומיים לבין כוחות צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully