וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של ניקול רמירז: "שיישאר כל החיים בכלא, שישלם"

9.12.2014 / 17:37

הטיעונים של חסן אל-פקיר, החשוד בדריסה ובהפקרה של ניקול בת ה-13, לפיהם הוא כלל לא היה ברכב, לא שכנעו את האם. "בתת מודע שלו הוא יודע שהוא אשם, ומה שהוא עשה לה לא נותן לו מנוחה"

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

"אני רוצה שהוא יישאר כל החיים בכלא, שישלם על מה שעשה לבת שלי. הוא עזב אותה וברח" – כך אמרה אמה של ניקול רמירז בת ה-13, שנדרסה בחודש אוגוסט והופקרה למות על ידי נהג הרכב הפוגע, שהסגיר עצמו למשטרה אתמול. הנהג החשוד, חסן אל-פקיר, נעצר עם הסגרתו והיום (שלישי) הוארך מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון בעשרה ימים. לדברי אמה של ניקול, המשפחה כלל לא ידעה שהסגיר את עצמו למשטרה מיד כשהדבר קרה, ובני המשפחה שמעו על כך מעיתונאים. "רק בלילה, מאוחר יותר, המשטרה התקשרה והואילה בטובה ליידע אותנו שהסגיר את עצמו".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
בזכות הסכרים: נעצרו השיטפונות באזור דליפת הנפט
תיעוד: טס על 220 קמ"ש בכביש הפתוח בצפון
הותר לפרסום: אמריקני מואשם בכוונה לבצע פיגוע בישראל

ניקול רמירז שנדרסה למוות בתאונת "פגע וברח" ברמלה. פייסבוק, צילום מסך
נדרסה והופקרה למות. ניקול בת ה-13/צילום מסך, פייסבוק

אמה של ניקול התייחסה גם לטענות של אל-פקיר, לפיהן כלי הרכב שלו נגנב ו"תפרו לו תיק", והוא כלל לא ידע שמחפשים אותו כיוון שהיה מנותק מהטלפון וממשפחתו בביתו שבג'נין. "הוא אשם. אני בטוחה שהוא אשם", אמרה האם. "בתת מודע שלו הוא יודע שהוא אשם, ומה שהוא עשה לה לא נותן לו מנוחה. הוא צריך לחשוב על המקום שלי, כאמא. איזה כאב זה לאמא לאבד את הילדה שלה". כמו כן, היא סיפרה על כך שהמשפחה ראתה אמש כיצד המשטרה מבצעת את שחזור הדריסה ביחד עם אל-פקיר, ולכן היא בטוחה שהוא אינו חף מפשע. "המשטרה הגיעה לכאן לעשות שחזור של האירוע יחד איתו, הוא לא יכול להגיד שהוא לא אשם. אני בטוחה שהוא אשם – לכן הוא הסגיר את עצמו".

גם סבתה של ניקול הביעה את זעמה נוכח ההתפתחויות האחרונות, ודרשה מהמדינה שתפעל על מנת לעשות צדק. "המדינה צריכה להפעיל את כל החוזק והמשקל שלה כדי לקבל צדק, כדי שישלם על מה שעשה", אמרה. "הוא נטש אותה והשאיר אותה לבד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הארכת מעצר לחסן אל-פקיר, החשוד בדריסתה של ניקול רמירז  שהסגיר עצמו, דצמבר 2014. דרור עינב
טוען שכלל לא ברח מהמשטרה. אל-פקיר בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, היום/דרור עינב

אל-פקיר אמר היום במהלך הדיון בהארכת מעצרו, כי הוא מתגורר בג'נין זה זמן מה, ולא ניסה להימלט מהמשטרה. "מאיפה אני יודע שמחפשים אותי? אני לא בקשר עם המשפחה, לא ידעתי. ביום שנודע לי שהמשטרה מחפשת אותי, הגעתי למשטרה. זה כל מה שיש לי להגיד", אמר.

השופט בדיון פירט כי לחשוד עבר פלילי עשיר. ב-2008 נגזרו עליו 18 חודשי מאסר בגין נהיגה בזמן פסילת רישיון ונהיגה פרועה. שלוש שנים לאחר מכן הוא נדון ל-42 חודשי מאסר בגין עבירות של סיכון אדם בנתיב תחבורה ותקיפת שוטרים. עוד הוסיף השופט כי "מדובר באדם שפגע במקרה זה בילדה והפקיר אותה כשהיא מתבוססת בדמה, ולצערנו היא מתה. קיימת עילת מעצר בשל מסוכנותו של החשוד. עברו הפלילי גם מעיד על מסוכנתו".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully