וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המצלמות: אריות פצעו קשה ניאו-נאצי שקפץ לכלוב שלהם

מבקרים בגן החיות בברצלונה תיעדו מקרה מזעזע - גבר במדי צבא זינק לתוך כלוב האריות וחולץ משם פצוע רק לאחר חצי שעה. לאחר מכן התברר כי מדובר בקצין משטרה, שנעצר לאחר שתלה צלבי קרס

צילום חובבים, יוטיוב

ג'וסטו חוזה מירה פאייה, שוטר בן 45, מאושפז במצב קשה בבית החולים בברצלונה מאז יום ראשון, לאחר שקפץ לתוך מתחם האריות בגן החיות המקומי. על פי הדיווח ב"דיילי מייל" הוא נכנס למתחם כשהוא לבוש במדי צבא, טיפס מעל לחומות המגן והותקף על ידי האריות – שהשליכו אותו לתוך התעלה בכלוב – שם היכו אותם בטלפייהם במשך כחצי שעה. הצופים במחזה ניסו לחלץ אותו אולם רק לאחר כחצי שעה הצליחו כוחות מיוחדים של מכבי האש לגרש את האריות בעזרת זרנוקי מים ולהוציא אותו משם.

כל האירוע המזעזע התרחש מול עיניהם של מבקרי הגן המבועתים, שתיעדו את התקרית. "ראינו אדם מאוד גבוה ורזה, לבוש במדי הסוואה, כשהוא זוחל לאורך הגדר ואז לביאה זינקה לעברו והפילה אותו לתעלה שלהם", סיפרה קמרון גומז שצפתה במתרחש עם שני ילדייה. לדברי עדי ראייה, הוא לא צעק או ניפנף בידיו מול החיות.

הנהלת גן החיות וצוותי הצלה התקשו להסביר מה הייתה מטרתו: "מערכת ההגנה מסביב לאריות הופכת את הנפילה לתוך הכלוב לבלתי אפשרית. לא ייתכן שזו הייתה תאונה. בשביל להכנס למתחם – אתה צריך לרצות להכנס למתחם", הסביר מפקד כוחות ההצלה, הקטור קרמונה. מנהלי גן החיות טענו כי האריות רק רצו לשחק איתו. "המטרה שלהם לא הייתה להרוג אותו, אלא רק להשתעשע איתו", טען מנהל גן החיות איגנסיו ארמנגול.

אריות התנפלו על אדם שנפל לתוך הכלוב שלהם בגן החיות בברצלונה. יוטיוב, צילום מסך
"האריות לא רצו להרוג אותו, אלא רק להשתעשע"/צילום מסך, יוטיוב

בימים שחלפו מאז התקרית התפרסמו בתקשורת המקומית פרטים נוספים על קורבן התקיפה – הוא התגלה כמפקד לשעבר במשטרה, שב-13 השנים האחרונות שירת ב"משמר האזרחי הספרדי" - כוח משטרה חמוש המטפל בנושאי ביטחון-פנים, שמירת-גבול ושמירה על הסדר ומתפקד ככוח התערבות פדרלי.

עוד באותו נושא

אימה בגן החיות בניו דלהי: נמר לבן טרף מבקר

לכתבה המלאה
ג'וסטו חוזה מירה פאייה, שכמעט נטרף על ידי אריות. דיילי מייל, צילום מסך
נהג להתסתובב ברחובות העיר כשהוא חמוש במטאטא ולובש במדי צבא/צילום מסך, דיילי מייל

בתחילת השנה הוא התבקש לעזוב את השירות לחופשה בתשלום, לאחר שסבל מדכאון כיוון שהתגרש, איבד את המשמורת על בנו ואמו מתה. בנוסף התגלה כי הוא ניאו-נאצי – בחודש שעבר הוא נעצר לאחר שתלה כרזות של צלבי קרס על אחד מהבניינים המופרסמים בברצלונה, ה"קאזה מילה". בנוסף, התברר כי הוא נהג להתסתובב ברחובות העיר כשהוא חמוש במטאטא ולבוש במדי צבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully