וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הבעל לשעבר, הבעל הנוכחי והאח רצחו בת 31 ברמלה

9.12.2014 / 15:29

שישה חשודים נעצרו בחשד למעורבות ברצח של בוסיינה אבו גאנם באוקטובר. לבעל שעבר מיוחס מניע הקשור להסדרי משמורת, ואילו לבעל הנוכחי ולאח, שטרם נלכד, מניע של כבוד המשפחה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניב פוקס

(זירת הרצח, אוקטובר)

המשטרה סבורה כי הצליחה לפענח את הרצח של בוסיינה אבו גאנם בת ה-31, אם לשמונה ילדים, שנורתה למוות ברמלה לפני כחודש וחצי – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. החקירה התנהלה עד כה תחת צו איסור פרסום, וכללה חקירה של עשרות רבות של עדים ומעורבים וכן חקירה טכנולוגית-מודיעינית. שישה בני אדם נעצרו בחשד לביצוע הרצח או למעורבות בו, ובהם בעלה של אבו גאנם, ניאז אבו ראזק, בן 35, ובעלה לשעבר, סלאח אבו גאנם, בן 35. כמו כן, המשטרה מנהלת מצוד אחר אחיו למחצה של אבו גאנם, איסמעיל בן ה-29, בחשד שהיה אף הוא מעורב במעשה.

חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) מרכז, בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי, עצרו חלק מהחשודים, ובהם בעלה, כבר בליל הרצח, והם מוחזקים מאז במעצר. הבוקר הגישה המשטרה הצהרת תובע לבית משפט השלום בראשון לציון, ובה היא מציינת כי בכוונת הפרקליטות להגיש כתבי אישום נגד החשודים. כל החשודים מכחישים את מעורבותם ברצח.

"אל תשתקי": כך יסייעו לנשים ערביות הסובלות מאלימות

"המניע לרצח הוא משולש: הבעל הראשון רצח את האישה בשל ויכוח על הסדרי ראייה של הבן המשותף שלהם", הסביר קצין בכיר במחוז המרכז של המשטרה. "האח והבעל השני ביצעו את הרצח על רקע פגיעה בכבוד המשפחה. כמו כן, היא הייתה אישה עצמאית ודומיננטית מאוד במשפחה, ובעלה ואחיה לא אהבו את זה. במהלך החקירה היו ניסיונות רבים של בני משפחת אבו גאנם לשבש את החקירה, אך החוקרים החליטו הפעם שהם לא יתנו לסיפור להישאר פתוח ולא מפוענח והשקיעו את מיטב האמצעים ומשאבי המשטרה".

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
חשד: ראש העיר מהמרכז הטריד מינית נשים נוספות
פרשת המין בדרום: 4 נערים נוספים חשודים בבעילת בת 15
האם אדם יואשם בשימוש בסם אונס על סמך בדיקת דם של הקורבן?

אמא לשישה נרצחה ביריות ברמלה. יותם רונן
עדות ראייה זיהו את החשודים ביריר. זירת הרצח ברמלה/יותם רונן

אבו גאנם נורתה למוות במכוניתה ב-25 בספטמבר בעת ששבה מחתונה והייתה בדרכה לאסוף את בנה מבית של קרובי משפחה בעיר. שתי עדות ראייה, בנות המשפחה, סיפרו למשטרה כי זיהו את הרכב שעקב אחר אבו גאנם ושממנו, על פי החשד, נורו היריות לעברה. העדות אף הצביעו על החשודים שהיו ברכב בעת הרצח. בעקבות עדותן, הוכנסו שתי העדות לתכנית להגנת עדים והוצבה להן שמירה מטעם המשטרה.

אבו גאנם היא אחת מעשר נשים מאותה משפחה שנרצחו או נעלמו ב-14 השנים האחרונות. מרבית המקרים שפוענחו הוגדרו כרצח על כבוד המשפחה, והמשטרה מתקשה להתמודד עם התופעה שגובה את חייהן של הנשים. דודה של הנרצחת, עומאר אבו גאנם, העיד כי מדובר בתופעה שמתרחשת בכל שנה.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully