וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצי הבחירות האמריקנים חוזרים: למה צריך אותם בכלל?

8.12.2014 / 15:27

בחודשים הקרובים, לא תמיד בפרונט התקשורתי, יעמדו למבחן היועצים האסטרטגיים הזרים שילוו את המפלגות לקראת בחירות 2015. מי מהם כשל ומי עבר לשירות המתחרה המרה? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"די עם קמפיין 'לכו להצביע'": עוד לא התחילה מערכת הבחירות באופן רשמי - וכבר מפצירים בכולם לצאת להצביע. ממפלגות שרצו לבחירות בלי מצע, ועד כאלה שעסוקות בסכסוכים במקום בקידום מדיניות - למה בעצם שהאזרחים יילכו לקלפי? אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, אמנם לא קורא להחרים את הבחירות, אבל הוא מבין לחלוטין את אלה שמנצלים את יום השבתון כדי ללכת לים.

האסון בערבה - חשש מהתפשטות הנפט: נתונים עדכניים מראים שחמישה מיליון ליטרים של נפט גולמי, כפול מהכמות שנמסרה בהתחלה, נשפכו בשמורת עברונה בערבה. בתזמון בעייתי, בשעות הערב צפוי לרדת גשם, וקיים חשש לשטפונות בדרום. במידה וזה יקרה כתם הנפט עלול להתרחב מזרחה ומי גשמים מזוהמים עלולים לחלחל אל עומקי האדמה. במשרד לאיכות הסביבה פועלים כדי להוציא את מרב החומר מתוך הנחל ולמזער את הנזקים ככל האפשר.

לנו יש פלאפל - ולהם יש צ'יפס: באנגלית אמנם מייחסים את המאכל הפופולרי לצרפתים, אבל הבלגים פנו לאונסק"ו כדי לקבל הכרה בצ'יפס כמאכל הלאומי שלהם. למרות שהוא נפוץ בכל רחבי הגלובוס, הצ'יפס הבלגי בעל מאפיינים ייחודיים: הוא מוגש בקונוס נייר, ואוכלים אותו עם מיונז, ולא עם קטשופ. היסטוריונים בלגים נשלחו לגבות את הבקשה - מה הם מצאו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully