וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד בגוש המרכז-שמאל: האם זה ישתלם בקלפי?

7.12.2014 / 14:54

לאחרונה גוברים הקולות על ריצה משותפת של הרצוג ולבני, אך חרף הסקרים המחמיאים, יצירת גושים פוליטיים לא בהכרח מסייעת בקלפי - כפי שהוכח עם הליכוד-ביתנו. עם זאת, איחוד של מפלגות קטנות עשוי להציל אותן. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

בייבי בום של סתיו: אם הרגשתם לאחרונה שכולן מסביבכם יולדות דעו שאתם לא לבד וזה לא מקרי - שיא של לידות נרשם בחודשים אוקטובר נובמבר. חודשי הסתיו נחשבים לחודשים פוריים, אבל השנה נרשמה בבית החולים ליולדות ליס שבאיכילוב עלייה משמעותית. באוקטובר היום שם אלף מאתיים לידות, כשהממוצע החודשי בבית החולים עומד על תשע מאות לידות בלבד. במחלקות היולדות בבתי חולים מבקשים להגדיל את כוח האדם: כמות המיילדות בישראל הנמוכה ביותר במדינות העולם המערבי. העומס עלול ליצור מצב של מחסור בחדרי לידה שאף הוביל לאיחור או ויתור על מתן אפידורל.

גל מקל מחליף קבוצה: גל מקל ממשיך את חלומו לשחק ב-NBA ולאחר ששוחרר בקיץ מקבוצת הדאלאס מבריקס הוא ערך הלילה את הופעת הבכורה שלו בניו אורלינס פלקינס עם שישה אסיסטים. שלושה נתונים משחקים לטובתו, ומעידים שאולי הפעם הוא ימצא את מקומו: הוא כרגע לא סובל מפציעות, לקבוצה אין ציפיות גבוהות ממנו ואין לו מתחרים רבים על עמדת הרכז המחליף. למרות ההצעות ממכבי תל אביב, מקל נחוש בדעתו למצות את כל האפשרויות ולהגשים את השאיפה אולטימטיבית של כל שחקן כדורסלן.

אחרי הזומבה והפילאטיס - הטרנדים הספורטיביים של 2015: בשנה הקרובה יהיה יותר קל להיכנס לכושר בלי להשקיע מאות שקלים בחודש על חדרי כושר. המגזין Health & Fitness Journal שאל אלפי ספורטאים מקצועיים אילו סוגי אימונים יהיו פופולריים בשנה הקרובה ומצא שאימונים המבוססים על משקל הגוף או אינטרוולים, ואינם דורשים ציוד או הדרכה, הגיעו למקומות הראשונים. בהמשך הרשימה אפשר למצוא אימונים קצת יותר מורכבים כמו אימון קבוצתי מודרך או יוגה אווירית על רצועות מיוחדות, אבל המצב הכלכלי נותן אותותיו גם בתחום האימון האישי ומאלץ לא מעט ספורטאים לחפש אלטרנטיבות זולות כדי לשמור על כושר או להוריד את הכרס.

התחזית: מחר במהלך היום יהיה בסך הכול דומה להיום, עם טמפרטורות גבוהות מהרגיל בעונה. בשעות הערב צפוי גשם מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully