וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריד: גבר היכה אישה באגרוף בשידור חי בגלל רכב

זהירות: תמונות קשות לצפייה - במהלך שעשועון ששודר בטלוויזיה הרוסית, בה הוצע פרס של מכונית, איבד אחד מהמשתתפים את קור רוחו ותקף באלימות צעירה בביקיני

צילום מסך

במסגרת שעשועון ששודר בשבוע שעבר ברוסיה הוצעה מכונית כפרס למתחרה האחרון שיישאר כשאיבר מגופו נוגע במכונית. בקטע מתוך התוכנית שהפך לוויראלי במהלך סוף השבוע ניתן לראות את אחד מהמתחרים מאבד את עשתונותיו, משליך לרצפה מתחרה אחרת שהתגרתה בו, מכה בפרצופה באגרוף ומותיר אותה על הרצפה כשהיא זבה דם מאפה.

בשעשועון השתתפו שמונה מתחרים שנוגעים ברכב ועל פי חוקי המשחק, האחרון שנשאר כשהוא נוגע ברכב – זוכה בו. הסרטון שעלה ליוטיוב הוא רק חלק מתוך התוכנית, אך לפי תגובות של גולשים שצפו בכולה נראה שבשלב הזה המתחרים כבר עלו זה לזה על העצבים. שניות לפני שהוא הכה אותה נראית הבחורה, הלבושה בביקיני, כשהיא מתנהגת בצורה פרובוקטיבית, מנפנפת בנעל עקב מול פרצופו של הבחור ומלקקת אותה. אחד מהמתחרים האחרים נשמע אומר לו: "תזהר שהיא לא תשרוט אותך", ומישהי אחרת מזהירה אותו שלא להתקרב אליה.

מתחרה מכה אישה בשעשועון טלוויזיה רוסי. יוטיוב, צילום מסך
"הוא ביקש ממנה מספר פעמים להפסיק. היא היכתה אותו ואת השתתפים האחרים בתוכנית"/צילום מסך, יוטיוב

בשלב הזה הוא נשבר וכפי שניתן לראות - ברגע שנשמע צופר הוא מזנק לעברה, תופס בשיערה, משליך אותה לרצפה ומכה אותה באגרוף בפרצופה. לאחר מכן הוא נשמע אומר: "לא היה צורך בזה", היא קוראת לו "ילד קטן" ואילו שאר המשתתפים נשמעים אומרים ש"זה הגיע לה, זו אשמתה" ומציעים לקרוא לאמבולנס. מיד לאחר מכן ניגש מגיש התוכנית אל הבחורה המדממת בכדי לבדוק את שלומה והיא ממררת בככי אך מרימה אגודל באוויר כדי לסמן שהכל בסדר אצלה, למרות שדם נוזל מאפה.

מרבית התגובות לסרטון ביוטיוב, שזכה כבר למאות אלפי צפיות, כמובן מגנות את הגבר האלים, אך חלק מהמגיבים טוענים כי הם צפו בכל התוכנית וכי יש לשים את מעשה האלימות בהקשר ראוי. "הוא ביקש ממנה מספר פעמים להפסיק. היא היכתה אותו ואת השתתפים האחרים בתוכנית, ירקה עליהם, וקיללה אותם. הוא פשוט איבד את זה, כמו שהיה קורה לעוד הרבה אנשים", כתב אחד מהמגיבים, אולם אחרים תהו: "הוא שבר לה את האף כי היא נגעה לו בפנים עם נעל וירקה עליו? זה נשמע לכם הגיוני?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully