וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדם שנאכל על ידי נחש מדבר לראשונה: "לא פחדתי"

פול רוזולי, חוקר טבע שהחליט לתעד את עצמו נאכל על ידי נחש, מגיב לראשונה על הטענות שבמעשיו סיכן את חייו של הנחש: "החליפה נבדקה היטב. עשיתי הכל כדי לא לפגוע בו"

צילום מסך

החוקר פול רוזולי תיעד את עצמו נאכל בשלמותו על ידי אנקונדה עבור התוכנית "להיאכל בחיים". מאז עלה הפרומו לתוכנית, קיבל רוזולי תלונות רבות על התעללותו בזוחל העצום, והשבוע הוא מגיב לראשונה על הטענות. "ניסיתי שלא להלחיץ את הנחש יותר מדי. רציתי לוודא שהחליפה חלקה מספיק כדי לא לפגוע בו", הוא סיפר לעיתון "ניו יורק פוסט", "לא חששתי לחיי. מומחים בדקו את תקינות החליפה, וידעתי שאני אהיה בסדר. חששתי יותר לפגוע בנחש".

רוזולי התפלש בדם חזירים כדי להפוך ל"מעורר תיאבון" בעיני הנחש והצטייד באספקת חמצן, מכשירי קשר ומצלמות.

פרומו לתוכנית "להיאכל בחיים" של ערוץ דיסקברי. קרדיט- ערוץ היוטיוב של Discovery, צילום מסך
בתיאבון. פול רוזולי והנחש/צילום מסך, קרדיט- ערוץ היוטיוב של Discovery

על אף שהתוכנית כבר צולמה והנחש שרד את האירוע, ארגונים למען זכויות בעלי החיים העלו עצומה, שצברה 40 אלף חתימות, הקוראת שלא לשדר את התוכנית. "בפרומו לתכנית נראה שהמגיש אוחז בראשו של הנחש כאילו הנחש עומד להתקיפו", כך נכתב בעצומה, "זה מנציח את הסטראוטיפ שנחשים הם חיות התוקפות בני אדם וזה לא נכון. בני אדם הם לא הטרף הטבעי שלהם".

רוזולי יוצא להגנתו ומציין כי מטרת הניסוי אינה להביא רייטינג, אלא לעורר מודעות להרס בתי הגידול של הנחשים ולייצר שיח ציבורי בנושא, "שום דבר אחר שהייתי עושה לא היה מביא תשומת לב שכזו לנושא הזה", הוא מספר, "רציתי להמם את הצופים". בתוכנית, שתעלה ב-12.12 בערוץ דיסקברי, ינסו לגייס כספים למטרת שיקום בתי הגידול של הנחשים, "כשהמתלוננים יצפו בתוכנית הם ישנו את דעתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully