וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התנגדותו: עיריית אור יהודה קראה רחוב על שם גדעון סער

2.12.2014 / 14:52

על אף העובדה שגדעון סער לא הסכים ליוזמה של ראש העיר דוד יוסף, אתמול הוחלף שמו של רחוב בעיר לשמו של שר הפנים לשעבר. לאחר פנייה אישית מצדו למנכ"ל העיר השלט הוסר. סער לוואלה! חדשות: "מקווה שהעירייה תניח לי ול'הנצחתי'"

גדעון סער בהתכנסות של הוועדה לבחירת שופטים. יולי 2013. יואב דודקביץ'
"התנגדתי לכך בעבר והתנגדותי עומדת בעינה". סער/יואב דודקביץ'

ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף, חנך אתמול (שני) רחוב על שמו של גדעון סער, למרות שסער עצמו התנגד בכל תוקף משנודע לו על היוזמה - ואף נמסר לו שבוטלה. כאשר נודע לסער על המעשה, הוא התקשר למנכ"ל העירייה ודרש להוריד את השלט, וזה הוסר לאחר שעות מספר. "התנגדתי לכך בעבר ובשל כך העיריה חזרה בה מכוונתה. התנגדותי זאת עומדת בעינה", מסר היום סער לוואלה! חדשות. "אתמול פניתי לראש העיר ולמנכ"ל העירייה ובעקבות פנייה זו הוסר השלט שהוצב במקום. אני מקווה שהעירייה לא תחזור לרעיון זה ותניח לי ו'להנצחתי'. בכוונתי לחיות עוד שנים רבות".

לפני כחודש וחצי החליטה מועצת העיר, ביוזמת ראש העיר, על הקמת רחוב חדש בשם גדעון סער. לאחר חשיפת וואלה! חדשות שהביאה להתנגדות עזה מצד האחרון, הוחלט לבטל את ההחלטה. עם זאת, מסתמן כי ראש העיר יוסף התעקש על הקמת הרחוב, שנחנך אתמול במקום רחוב ההגנה בעיר. מי שהופתעו לגלות את השלט החדש היו, כצפוי, התושבים. "יצאתי הבוקר מנווה סביון ופתאום ראיתי רחוב חדש בכניסה לאזור התעשייה, על שם גדעון סער. מה הלאה? רחוב יאיר לפיד?", אמרה תושבת העיר, דורית בן סימון.

לקריאה נוספת:
עוד בחייו: רחוב על שמו של גדעון סער באור יהודה
עקב חשיפת וואלה!: לא ייקרא רחוב על שם סער באור יהודה
הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי חנך רחוב על שמו באור יהודה

גבי אשכנזי בטקס חניכת רחוב על שמו באור יהודה, מרץ 2012. נמרוד סונדרס
ראש עיריית אור יהודה דוד יוסף וגבי אשכנזי ברחוב על שמו/נמרוד סונדרס

בשנת 2011 החליט דוד יוסף לקרוא רחוב על שם הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, בכניסה הדרומית לעיר. למרות המלצת המשטרה לחקור את אשכנזי בפלילים, עיריית אור יהודה הודיעה כי לא תוריד את שם הרחוב. לדברי חברי המועצה, היו ניסיונות גם לקרוא לרחובות על שם חבר הכנסת שאול מופז.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"זו אובססיה מטורפת של ראש העיר, אין הסבר אחר"

"הסיפור הזה הזוי לחלוטין, כאילו יצא מפרק של 'פולישוק'"

ננה חן, חברת מועצת העיר אור יהודה, הגיבה לאירועים ואמרה: "הסיפור הזה הוא הזוי לחלוטין, כאילו יצא מאחד הפרקים של 'פולישוק'. זאת הפעם השלישית שראש העיר מנסה לקרוא רחוב על שמו של גדעון סער. בפעם הראשונה זה היה כשכיהן כשר החינוך ובפעמיים האחרונות לאחר שהתפטר מכל תפקידיו בממשלת ישראל. בעיניי זו אובססיה מטורפת של ראש העיר. אני לא יכולה להיכנס לנפשו ולמוחו, רק יכולה להסתכל מהצד ולהגיד שהסבר הגיוני אין כאן".

"גם אם הוא רוצה למצוא חן בעיני פוליטיקאים אז יש דרך יותר דיפלומטית ופחות מגושמת, בוטה וצורמת לעשות זאת", הוסיפה.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully