וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שתה 10 פחיות קולה ביום - וככה הוא נראה אחרי

ג'ורג' פריאור הציב לעצמו אתגר תוסס במיוחד: לשתות 10 פחיות קולה ביום במשך 30 ימים. אז הוא שקל 76 קילו. נחשו כמה הוא שוקל היום?

ערוץ היוטיוב 10 Cokes a Day/ערוץ היוטיוב 10 Cokes a Day

בסרטון - ג'ורג מכרי כי הפסיק לשתות קולה

עד היום נערכו לא מעט ניסויים בהם נבדק איך שינוי תזונתי קיצוני משפיע על הגוף, ואיכשהו - התוצאות תמיד מצליחות להפתיע אותנו. הפעם זה ג'ורג' פריאור, תושב לוס אנג'לס בן ה-50, שהחליט להרים את הכפפה ולבדוק איך כמויות הסוכר שבקולה ישפיעו על בריאותו ומשקלו.

ג'ורג' שתה 10 פחיות ביום במשך חודש. על אף ששמר על תזונה בריאה במהלך הניסוי, חל שינוי דרמטי ביותר במשקלו - ג'ורג' עלה 10 וחצי קילו בחודש.

בנוסף לקילוגרמים שהעמיס על גופו, סיפר ג'ורג' שהוא התמכר לקולה, "פיתחתי כמיהה לקולה. בנוסף, לחץ הדם שלי עלה מ-129/77 ל-145/96".

גבר שתה 10 פחיות קולה במשך חודש- תמונת לפני ואחרי. http://www.10cokesaday.com, אתר רשמי
עד סוף הניסוי גופו השרירי של ג'ורג' הפך לעגלגל/אתר רשמי, http://www.10cokesaday.com

"עשיתי את זה כדי לגרום לאנשים לחשוב ולדבר על כמות הסוכר שהם צורכים ביום. אנשים צריכים להיות מודעים להשפעות המזיקות של הסוכר על הבריאות שלהם", הוא כתב באתר הרשמי שלו, "גם אם אתם צורכים רק 4 כוסות קולה ביום, אתם חייבים לזכור שיש סוכר גם במיץ ובקפה. בקלות ניתן להגיע ביום לאותה כמות הסוכר שיש ב-10 פחיות קולה".

ברגע שהפסיק ג'ורג' לשתות משקאות תוססים, הוא הוריד 2 קילו ב-4 ימים, "לא אעשה זאת שוב לעולם. התחושה הייתה נוראית. ביקרתי הרבה בשירותים, הייתה לי בטן נפוחה. זה היה נורא".

גם אנחנו בוואלה! החלטנו לצרוך יותר סוכר כדי לבדוק את השפעותיו. אנחנו נמצאים כבר בשנה שלישית של הניסוי שלנו והוא מתקדם נפלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ורג' וכל פחיות הקולה שהוא שתה ביום. http://www.10cokesaday.com, אתר רשמי
ג'ורג' והמנה היומית/אתר רשמי, http://www.10cokesaday.com

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully