וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

הולכים לבחירות?

ציפי לבני, בנימין נתניהו ויאיר לפיד. נועם מושקוביץ, יואב דודקביץ ואלכס קולומויסקי, עיבוד תמונה
צילום: נועם מושקוביץ, יואב דודקביץ ואלכס קולומויסקי/עיבוד תמונה, נועם מושקוביץ, יואב דודקביץ ואלכס קולומויסקי

אתם צריכים לדעת שאת הכותרות הראשיות היום יתפוס הנושא הפוליטי החם: האם הולכים לבחירות כבר ב-2015? ראש הממשלה אמור להיפגש עם יו"ר התנועה ושרת המשפטים ציפי לבני, אך פגישתו אמש עם שר האוצר יאיר לפיד, שהוגדרה על ידי גורמים בליכוד כ"הזדמנות האחרונה למנוע בחירות", הסתיימה באופן שלילי. נתניהו הציב ללפיד חמישה תנאים שיקשו על הקואליציה לשרוד, בהם "חוק מע"מ אפס" של לפיד, "חוק הלאום" של נתניהו, וכן דרישה להפסקת החתרנות, אך שר האוצר דחה אותם.

כמה חם

בצורת במחוז בוג'ונוגרו באינדונזיה. רויטרס
צילום: רויטרס/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום ארגון המטאורולוגיה העולמי צפוי לתת את ההצהרה השנתית בנוגע להתחממות הגלובלית. אמנם אנחנו כאן עדיין מסוחררים מחודש נובמבר, שהיה אחד הגשומים ביותר שהיו לנו, אך בארגון המטאורולוגיה צופים ששנת 2014 תתועד כשנה החמה ביותר מאז החלו המדידות בשלהי המאה ה-19. בימים אלו מתכנסים נציגים של כ-200 מדינות בכנס של הארגון בלימה, בניסיון להגיע להסכמות כדי להתמודד עם המצב, בציפייה לחתום על הסכם עד סוף 2015.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

ארבע שנים לשריפה בכרמל

סיכום השריפה בכרמל. תאגיד כאן
סיכום השריפה בכרמל/תאגיד כאן

אתם צריכים לדעת שהיום לפני ארבע שנים פרצה השריפה בכרמל, שכבר ביומה הראשון הפכה לאסון השריפה הכבד ביותר בתולדות המדינה. בשריפה נספו 44 בני אדם, כ-17,000 איש פונו מבתיהם ו-25 אלף דונם עלו באש. עם פרוץ השריפה, בצהריי אותו היום, החלו כוחות הביטחון בפינוי התושבים מהאזור. אוטובוס שהוביל סוהרים בדרכם לפינוי כלא דמון נקלע לסופת אש. הנהג ו-37 מבין 40 נוסעיו, רובם צוערי קורס קציני שב"ס נספו. באסון נהרגו גם שלושה כבאים ושלושה קציני משטרה. במהלך השבועות והחודשים שאחרי השריפה, התעורר גל ביקורת מצד משפחות הסוהרים שנספו על ההיערכות הלקויה של שירותי הכבאות ומשרדי הממשלה לאסון, ובהמשך פורסם גם דוח מבקר בנושא.

המוליכה נגד סגניתה

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע חוגג. רוני לבנה
צילום: רוני לבנה/רוני לבנה

אתם צריכים לדעת שלמרות שהיום יום שלישי, ליגת העל בכדורגל תקיים מחזור השלמה בשל הדחייה בעקבות מבצע "צוק איתן", ובקרית שמונה ייפגשו המוליכה וסגניתה, כשעירוני קריית שמונה תארח את הפועל באר שבע. הצפוניים, שבשבוע שעבר ניצחו במגרשם את האלופה מכבי תל אביב, יודעים שניצחון ירחיק אותם כדי ארבע נקודות מהפועל באר שבע ושבע נקודות ממכבי תל אביב, שתתארח אצל בני סכנין מחר. מאידך, שחקניו של אלישע לוי יבקשו לעלות לראש הטבלה על מנת לצבור מומנטום חיובי. בשבת הם הביסו את מכבי נתניה 0:4, אבל בשבוע שלפני כן הפסידו 3:2 להפועל תל אביב.

רץ למיליון

רון שחר, בוחן פתע. דייב שחר
רון שחר, בוחן פתע/דייב שחר

אתם צריכים לדעת שהיום רון שחר חוגג יום הולדת. הוא שיחק במספר הצגות תיאטרון, בלא מעט טלנובלות בתקופת השיא של הז'אנר, אבל את תואר סלב העל הוא רכש כשהחל להנחות את "המרוץ למיליון", תפקיד אותו הוא ממלא כבר שלוש עונות. האיש שרץ בין סיבובי פרסה לנקודות סיום, ומספר לזוגות המיוזעים והמלוכלכים שהגיעו למקום הראשון או שהמרוץ בשבילם הסתיים חוגג היום, קשה להאמין - 44 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully