וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו תוקף את לפיד ולבני: "להפסיק את החתרנות"

1.12.2014 / 15:02

שעות לפני הפגישה המכרעת עם עמיתיו לקואליציה האשים נתניהו שרים ש"משתלחים בממשלה": "אם לא ייפסקו ההתקפות, נלך לבוחר". קודם לכן ניסה לפיד דווקא לצנן את האווירה: "עדיין אפשר לתקן". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פיגוע דקירה בגוש עציון: פלסטינית בת 20 דקרה בשעות הבוקר אזרח ישראלי בצומת גוש עציון. חיילים מחטיבת כפיר שהיו במקום זיהו את המתרחש, ירו לעבר המחבלת, וניטרלו אותה. כוחות צבא פתחו בסקירות במטרה לאתר שלושה בני אדם שככל הנראה הסיעו את המחבלת למקום הפיגוע. האדם שנדקר, ג'וש לוריך, נפצע באורח קל בכתפו והוא טופל בשטח על ידי אנשי מגן דוד אדום. החשודה הועברה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם.

פרשת יונתן היילו: בדיון בבית המשפט העליון בערעורו שהתקיים היום השופטים לא התרשמו מהטענות שהוצגו בפניהם ואמרו כי המקרה לא נכנס תחת הגדרת הגנה עצמית, שכן הקורבן כבר שכב על הקרקע כאשר נרצח. למרות חוסר המוכנות לזכות את היילו, שהורשע ברצח על כל שהרג את האדם שאנס אותו, השופטים רמזו על נכונותם לשקול הפחתה בעונשו. השופטים גם מתחו ביקורת על קמפיין התמיכה בהיילו ועל האופי התקשורתי של משפטו.

פטריוט, מסורתי, מנשק מזוזות - אבל לבן שלו קורא יאן: איך קרה שאייל גולן, הזמר ששר בעברית על אמונה ותפילה, שברגעים קשים אמר ש"רק אלוהים יכול לשפוט אותו", שהכין כיפות בברית עם השם של בנו ושנערץ על ידי קהל שומר מסורת ואוהב ישראל - קורא לבן שלו בשם לועזי מובהק? הילה קובו מריחה כאן זיוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully