וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשפחתו של איזנקוט בירכו: "בטוחים שיהיה רמטכ"ל טוב"

29.11.2014 / 0:13

לאחר ההודעה על מינויו של סגן הרמטכ"ל למחליפו של בני גנץ, הביעו בני משפחתו שמחה על תפקידו החדש. "עם ישראל זכה ברמטכ"ל מצוין", מסר אחיו עודד. זיו, אחיו הצעיר: "מאחל שיהיה שקט בכל הגזרות"

צילום: באדיבות חדשות 2, שלומי גבאי, גדעון צנטנר, שי מכלוף, דובר צה"ל; עריכה: ניב פוקס; קריינות: לירון בארי

לאחר ההודעה אמש (שישי) על מינוי אלוף גדי איזנקוט לתפקיד הרמטכ"ל, מיהרו במשפחתו לברך על ההחלטה. "אנחנו גאים בו לאורך כל הדרך", אמר אחיו עודד. "עם ישראל זכה ברמטכ"ל מצוין. עודכנו על המינוי בצהריים. זאת פשוט גאווה בשבילנו וכל המשפחה מאוד שמחה". הוא הוסיפו כי "עדיין לא דיברנו עם אימא כי היא אישה דתייה, אבל היא בטח תהיה שמחה וגאה שהבן שלה נבחר. שיהיה רק בריא ויחזור הביתה בשלום".

מהצפון ועד איו"ש: כך נסללה דרכו של איזנקוט לרמטכ"לות

זיו, אחיו הצעיר של הרמטכ"ל הנבחר, אמר: "אנחנו גאים בו מאוד ואני מאחל לו בהצלחה. זה תפקיד עם הרבה אחריות, ואנחנו מקווים שהוא יעשה אותו על הצד הטוב ביותר".

לדבריו, "מגיל צעיר הייתה לו מוטיבציה להיות איש צבא. בתור אח גדול הוא פשוט אח מיוחד, צנוע, פשוט ואיש משפחה. כבר בקדנציה הקודמת הוא פרגן במינוי לגנץ וזה מראה על הצניעות הגדולה שיש לו. הוא יהיה רמטכ"ל טוב ונחזיק לו אצבעות. אני מאחל שיהיה שקט בכל הגזרות".

עוד בוואלה! חדשות
דריסת השוטרת: בהפועל פ"ת "נותנים גב מלא" למנהל
דנינו: "לא אאפשר לח"כים שמתסיסים לעלות להר הבית"
"יש מגעים בין נתניהו והחרדים; לא הוצגו דרישות"

האלוף גדי איזנקוט. דובר צה"ל
"יש לו צניעות גדולה". הרמטכ"ל המיועד אלוף גדי איזנקוט/דובר צה"ל

כאמור, בתום הליך ארוך וכמה דחיות, סיכמו אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון כי סגנו של בני גנץ יהיה הרמטכ"ל הבא של צה"ל. ההכרזה הרשמית בעניין תהיה במוצאי שבת. איזנקוט, הרמטכ"ל ה-21, צפוי להיכנס לתפקידו בחודש פברואר הקרוב.

איזנקוט, שהיה המועמד המוביל במרוץ על פני השניים הנוספים - אלוף יאיר נווה ויאיר גולן, התגייס לחטיבת גולני בשנת 1978. הוא עבר דרך שרשרת הפיקוד של לובשי הכומתות החומות, שובץ לגדוד 51 ובשנות ה-80' מונה לסגן מפקד הפלוגה הרובאית בגדוד. לאחר מכן מונה למפקד גדוד 13 וב-1997 קיבל לידיו את הפיקוד על החטיבה כולה.

(עדכון ראשון: 21:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully