וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: החשוד בדריסת השוטרת - מנהל הפועל פ"ת

28.11.2014 / 11:17

מעצרו של עופר צברי, שנעצר בחשד שדרס אתמול שוטרת שהבחינה בו עירום עם נער ברכבו, הוארך בחמישה ימים. עם זאת, לא מיוחסות לו עבירות מין. עורך דינו: הוא לא דרס אותה

צילום: דוד קורן, עריכה: שניר דבוש, קשת סידי

מנהל קבוצת הפועל פתח תקווה בכדורגל, עופר צברי, הוא החשוד בדריסת השוטרת בבת ים אתמול - כך התיר לפרסום הבוקר (שישי) בית משפט השלום בתל אביב. בכך, דחה השופט גיא היימן את בקשת הצדדים להטיל צו איסור פרסום על פרטיו של החשוד ועל הקבוצה. מעצרו של צברי הוארך בחמישה ימים, חרף בקשת המשטרה להאריך את המעצר בשבעה ימים.

המשטרה מייחסת לצברי עבירות של תקיפת שוטר, גרימת חבלה חמורה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה וסיכון דרכים ונתיבי שיט. עם זאת, המשטרה אינה מייחסת לחשוד, שעל פי החשד דרס את השוטרת לאחר שתפסה אותו עירום ברכבו עם נער בן 17, עבירות מין. ראשי הקבוצה, בהם המאמן עידן בר און, הגיעו לתמוך בצברי בבית המשפט.

עוד בוואלה! חדשות:
פלסטינית נעצרה עם סכין בחברון, ירי על רכב בקריית ארבע
משפט לי זיתוני הופסק: פרקליט אחד הנאשמים הותקף
הרב הצבאי הראשי: "להר הבית אין משמעות דתית לאיסלאם"

מנהל הפועל פתח תקווה דורון צברי החשוד בדריסת שוטרת מובא להארכת מעצרו, נובמבר 2014. ניב אהרונסון
עופר צברי בבית המשפט, הבוקר/ניב אהרונסון

נציג המשטרה, החוקר רס"מ דודי שי, הסביר בבקשת הארכת המעצר כי החשוד "סירב לבדיקה שגרתית של שוטרים, נמלט ממעצר, דרס את השוטרים וגרם לאחת חבלות, וכן בדרך סיכן חיי אדם בנתיב ציבורי". לדבריו, "המסוכנות המיוחסת לחשוד היא מהגבוהות ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נוי זיתון, השוטרת שנדרסה בנתיבי איילון, נובמבר 2014. באדיבות המשפחה
נפצעה בינוני. השוטרת נוי זיתון/באדיבות המשפחה

סנגורו של החשוד, עורך הדין משה יוחאי, טוען כי החשוד לא דרס את השוטרת וכי רכבו לא פגע בשוטרים. "מפקד מרחב איילון צריך לבדוק קודם כל מה עשו שוטר ושוטרת שלו בחניון מבודד וחשוך באמצע משמרת ולמה הם ירו באזרח יהודי שלא הזדהה בפניהם באופן מלא", טען. "הם ידעו שהוא יהודי וכל חטאו שהוא ניסה להימלט. האם בשביל זה צריך לירות?".

במהלך הדיון, קרא החשוד לעבר אשתו שנכחה במקום: "תשמרי על הבנות. אל תביאי אותן לכאן". היא השיבה לו: "אל תדאג, אנחנו נחלץ אותך מפה, רק אל תעשה שטויות. אנחנו אוהבים אותך ואני אקבל אותך, אתה אבא טוב ובעל טוב".

מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און. ניב אהרונסון
מאמן הפועל פ"ת, עידן בר און, בבית המשפט, הבוקר/ניב אהרונסון

האירוע החל אתמול סביב השעה 18:00. ניידת של משטרת התנועה הארצית הבחינה בכלי רכב שעורר את חשדם של השוטרים במחלף קוממיות בכניסה לבת ים. כשהתקרבו השוטרים למכונית, הבחינו בנהג עירום ולצדו נער. יושבי כלי הרכב הבחינו בשוטרים, והנער הצליח להימלט מהמקום. הנהג, בתגובה, דרס את השוטרת, נוי זיתון בת ה-19, והחל בבריחה לכיוון ראשון לציון.

כוחות גדולים של משטרה ניהלו במשך כשעתיים מצוד אחר החשוד בנתיבי איילון לכיוון דרום. בסופו של דבר, החשוד, בן 54 מפתח תקווה, נלכד בסמוך למחלף חולות - ונעצר. זיתון, שנפצעה באורח בינוני, פונתה לבית החולים וולפסון בחולון, כשהיא סובלת מחבלות בגפיים.

מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
צברי בבית המשפט, הבוקר/ניב אהרונסון

אביה של נוי, דורון זיתון, תיאר לוואלה! חדשות את פרטי האירוע שבו הייתה מעורבת בתו. "הם (בתו והשוטר שהיה לצדה) ראו את המכונית זזה בצד הדרך, פתחו את הדלת וראו שיש במושב האחורי גבר עירום שמבצע בנער מעשים מגונים", סיפר. לדבריו, "הם רצו לעצור אותו אבל הוא ביקש להתלבש. היא לא נתנה לו, וברגע זה הוא נכנס לאוטו, הניע אותו, ולאחר שהיא ניסתה לסגור עליו – הוא דרס אותה וברח".

זיתון הוסיף על המרדף שבו נפצעה בתו, המשרתת במשטרה זה שנה וחצי: "הנהג עצר במחלף חולות. יש הקלה שתפסו אותו, אבל הבת שלי לא פראיירית. היא עכשיו עושה בדיקות וצילומים, ומצאו לה שבר באגן. רגל ימין שלה מתפקדת והשנייה פחות, אבל היא תהיה בסדר", אמר. "היא אוהבת את השירות במשטרת התנועה. בן הזוג שלה, אח שלי וחברים שלה שוטרים. היא שוטרת מצטיינת".

(עדכון ראשון: 10:09)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
"המסוכנות שמיוחסת לו - מהגבוהות ביותר". צברי/ניב אהרונסון
מרדף משטרתי באיילון דרום  אחרי רכב שדרס ופצע שוטרת, נובמבר 2014. יותם רונן
מחלף קוממיות, אמש/יותם רונן
מרדף משטרתי באיילון דרום  אחרי רכב שדרס ופצע שוטרת, נובמבר 2014. יותם רונן
מחלף קוממיות, אמש/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully