וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצעד חג ההודיה בניו יורק: הפגנת תמיכה בצעיר השחור

שבעה מפגינים נעצרו, לאחר שניצלו את המצעד הפופולרי כדי למחות על ההחלטה שלא להעמיד לדין את השוטר הלבן שירה למוות במייקל בראון בפרגוסון. "היה חשוב להראות מה קורה. זה המקום המושלם"

מצעד מייסי'ז בניו יורק. AP
תושבים במצעד היום/AP

על השמחה הגדולה של מצעד חג ההודיה של חנות הכלבו "מייסי'ז" שנערך היום (חמישי) בניו יורק העיב מעצרם של שבעה מפגינים במרכז מנהטן, שמחו על החלטת חבר המושבעים בפרגוסון, מיזורי, שלא להעמיד לדין את השוטר הלבן שירה למוות בצעיר השחור מייקל בראון. ממשטרת ניו יורק נמסר כי הם ניפצו חלונות והפילו מחסומים משטרתיים במהלך המצעד הפופולרי.

על פי הדיווח בעיתון "ניו יורק דיילי ניוז", כמה עשרות בני אדם השתתפו בהפגנת הנגד, וקראו "הפסיקו את המצעד". לדברי ג'ון ניקולס, תושב הארלם בן 18, "אנחנו לא יכולים לחגוג את חג ההודיה כשיש כיסא ריק בשולחן החג של משפחתו של מייק בראון. העולם צריך לדעת את זה!".

עוד בוואלה! חדשות:
בתוך 2 שניות: שוטר ירה למוות בילד שאחז באקדח צעצוע
מפגינים נדרסו בעצרת לזכר הצעיר השחור מייקל בראון
השוטר שהרג הנער השחור בפרגוסון: "לא הייתי פועל אחרת"

"כל כך הרבה אנשים באו מכל רחבי העולם לראות את המצעד, היה חשוב להראות להם מה קורה", הוסיף, "זה היה המקום המושלם". המחאה הצטרפה להפגנות ברחבי ארצות הברית בימים האחרונים, שבהן קראו המפגינים: "אין צדק, אין שלום, לא למשטרה גזענית", ו"אל תירו!", בדומה למילותיו האחרונות של בראון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"סליחה על ההפרעה, אנחנו מנסים לשנות את העולם". פרסום לקראת ההפגנה:

ג'קי האנה, תושבת רובע ברונקס בת 30, סיפרה כי היא החליטה להצטרף למחאה לאחר שנתקלה במפגינים במרכז העיר. "המשטרה לא כאן כדי להגן עלינו", אמרה, "המשטרה אמורה להיות כאן ולגרום לנו להרגיש בטוחים, אבל בעצם הם גורמים לנו ממש לפחד".

"האנשים האלה מרגישים שהנושא הזה חשוב, אפילו יותר מלבלות זמן עם משפחותיהם היום", הוסיפה. "אני חושבת שהם בחרו יום מושלם לעשות את זה. ההפגנה הזאת הייתה צריכה לקרות".

מצעד מייסי'ז בניו יורק. AP
מצעד מייסי'ז בניו יורק/AP
מצעד מייסי'ז בניו יורק. AP
מצעד מייסי'ז בניו יורק/AP
מצעד מייסי'ז בניו יורק. AP
מצעד מייסי'ז בניו יורק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully