וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר אשקלון קיבל מכתב איומים: "הוזמן עבורך חיסול"

27.11.2014 / 19:10

במכתב שהגיע לידי איתמר שמעוני נכתב שהוא נמצא בסכנת חיים ממשית ועליו להתפטר. "טרוריסט לא יהיה ראש עיריית אשקלון", הוסבר. בימים האחרונים החליטה המשטרה לאבטחו

איתמר שמעוני, ראש העיר אשקלון, בוועידת במשפט באשקלון, אוגוסט 2014. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, שעלה לכותרות לאחר שהחליט להפסיק עבודת פועלים ערבים בסביבת בתי ספר בעיר, קיבל היום (חמישי) מכתב איומים על חייו. עוד קודם לכן הוחלט במשטרה להעניק לשמעוני אבטחה צמודה.

"איתמר, תדע, הוזמן עבורך חיסול", נכתב במכתב שהגיע לידי ראש העיר. "אתה בסכנה (כך במקור) חיים ממשית. כדאי לך להתפטר מיד. אתה לא תהיה יותר ראש עיריית אשקלון. טרוריסט לא יהיה ראש עיריית אשקלון. החיסול זה רק עניין של זמן". בשלב זה, טרם ברור מי עומד מאחורי המכתב.

עוד על הסערה באשקלון:
אשקלון: הערבים יחזרו לעבודה, הילדים יעברו מבנה
עשרות הפגינו באשקלון: "ראש העיר הוא כיפת הברזל שלנו"
משרד הפנים לשמעוני: בטל הפסקת עבודת הערבים באשקלון

מכתב איומים נגד ראש העיר של אשקלון איתמר שמעוני. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
מכתב האיומים שקיבל שמעוני/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

בימים האחרונים החליטו במחוז הדרומי של המשטרה להגדיר את שמעוני "איש ציבור מאוים". בהתאם להערכת מצב בנושא הוחלט לאבטח את שמעוני. "משטרת ישראל מקיימת הערכות מצב תקופתיות, שבהן נבחנת רמת האיום עבור שוטרים, אישי ציבור ובעלי תפקידים בגופים ציבוריים, בהתאם לקריטריונים קבועים", הסבירו במשטרה בתגובה.

החלטתו של שמעוני להפסיק עבודת פועלים ערבים בסביבת מוסדות חינוך עוררה סערה ציבורית גדולה. בעקבות זאת, הציע שמעוני לנציגי ההורים בגנים הרלוונטיים לחזור ולהעסיק את העובדים, אך במקביל להעביר את הילדים למבנים ארעיים. מדובר בעבודות בשלושה גנים שאמורות להסתיים בסוף השבוע הנוכחי.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully