וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש נורתה לעבר סיור צה"ל בגבול הרצועה, אין נפגעים

27.11.2014 / 14:53

ירי מנשק קל נפתח לעבר ג'יפ של צה"ל שסייר מול מרכז רצועת עזה. הכוח השיב אש לעבר כמה מוקדים באזור אל-בורייג'. כוחות גדולים של צה"ל הוקפצו למקום. מדובר בירי הראשון מעזה מאז "צוק איתן"

כוחות צה"ל סמוך לגדר המערכת באזור נחל עוז לאחר פיגוע הירי, 24 בדצמבר 2013. רויטרס
ג'יפים של צה"ל סמוך לגדר המערכת/רויטרס

אש מנשק קל נורתה היום (חמישי) אחר הצהריים מכיוון רצועת עזה לעבר ג'יפ של צה"ל שסייר בסמוך לגדר המערכת מול מרכז הרצועה. איש לא נפגע בקרב החיילים, אך נזק נגרם לג'יפ. מדובר בירי הראשון מכיוון הרצועה לשטח ישראל מתום מבצע "צוק איתן" בסוף אוגוסט.

כוח צה"ל השיב באש לעבר כמה מוקדים באזור אל-בורייג'. הפלסטינים דיווחו כי נורו שני פגזים מטנקים ישראליים, אך אין לכך אישור נוסף. כוחות גדולים של צה"ל הוקפצו למקום.

גורם צבאי בפיקוד הדרום מסר בתגובה על האירוע כי מדובר באירוע חמור. "עכשיו בודקים אם מדובר בתגובה ל'פעולת התגרות' כלשון הפלסטינים, או לפעולה יזומה של ארגוני הטרור", אמר הגורם.

עוד על רצועת עזה:
בנו של ראש חמאס בגדה: על ישראל לצאת למלחמה בעזה
רקטה שוגרה לעבר ישראל ונפלה בשטח הרצועה
מפקד בחמאס: "חידשנו את הפעילות במנהרות ההתקפיות"

בתחילת השבוע ירה צה"ל למוות בפלסטיני שהתקרב לגדר המערכת בצפון הרצועה, מול מחנה הפליטים ג'בליה, כך לפי כלי תקשורת פלסטיניים. בצה"ל אישרו כי כוח צה"ל שהוקפץ למקום האירוע בעקבות התקרבות הפלסטינים לגדר אכן פתח באש, לאחר שביצע נוהל מעצר חשוד ומשהפלסטינים לא נענו.

לפי שר הבריאות בממשלת חמאס, אשרף אלקדרה, הפלסטיני, פדל מוחמד חלאוה, בן 32, נפגע בבטנו בעת שעסק בדיג באזור. לדבריו, חלאוה הועבר לבית החולים כמאל עדואן, ושם נקבע מותו.

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully