וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלולה חדשה תגרום לגזים שלכם להריח כמו שוקולד

ממציא צרפתי הוטרד מריח הנפיחות שלו ושל חבריו והחליט להמציא את התרופה שתעניק לנפיחותיו ריח של שוקולד. לכבוד ארוחות החג, הוא גם החליט לשווק אותם - גם בריח של ורדים

ריח מסריח. ShutterStock
בקרוב זה לא יקרה יותר?/ShutterStock

אגדה אורבנית מספרת שבנות אינן נופחות, ואם זה מתפלק להן בטעות - נודף מהן ריח קסום של ורדים ושושנים. יש מי שלקח את הרעיון צעד אחד קדימה והחליט להפוך את האגדה למציאות.

הכירו את פוינצ'וול, צרפתי בן 65 שנראה כמו האח ההיפי של סנטה קלאוס. ב-2006 הוא וחבריו נפחו במסעדה ועוררו בהלה במקום, "הריח היה כל כך נורא שכמעט נחנקנו. הובכתי מאלו שישבו לידנו", הוא סיפר ל"דיילי טלגרף". מאז הוא עבד ימים ולילות כדי לייצר גלולה שתסנן את הריחות הלא נעימים של נפיחותיו ותעניק להן ריח מתקתק.

הגלולה שתעניק לנפיחות שלכם ריח של שוקולד. pilulepet.com, אתר רשמי
לאכול לו את הפוקים. הממציא והגלולה/אתר רשמי, pilulepet.com

במהלך המחקר שעשה פוינצ'וול על נפיחות, הוא גילה כמה תגליות ריחניות מפתיעות, "כשהיינו צמחונים, הנפיחות הריחו כמו ירקות, דומות לנפיחות של פרה. כשהתחלנו לאכול בשר, הריחות דווקא נעשו נעימים יותר".

אחרי מחקר ובדיקות רבות, הצליח פוינצ'וול לייצר כדורים שיעניקו לדבריו לנפיחות ריח של שוקולד. הכדורים, לטענתו, גם מפחיתים היווצרות של גזים במעיים. שניים במחיר אחד.

עוד באותו נושא

זעם במלאווי על חוק הנפיחות: "לא נפסיק להפליץ"

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
אחותי, שחררי בכיף./ShutterStock

את כדורי השוקולד ניתן לרכוש באתר pilulepet במחיר של 12.50 דולר עבור 60 כמוסות. אם אתם פחות בקטע של שוקולד, תוכלו ליהנות גם מכדורים שיעניקו לכם ריחות של ורדים וסיגליות. על פי האתר "כדורי השוקולד יאפשרו למשתמש להפליץ את דרכו לשנה החדשה בסטייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully