וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: נערה התנגדה לאונס קבוצתי - והוצתה למוות

בת 15 במדינת אוטר פראדש התנגדה לניסיונות של שישה גברים להטריד אותה מינית ולגעת בה, ובתגובה הם גררו אותה בחזרה לביתה, שפכו עליה קרוסין והבעירו אותה. כעבור כשבוע היא מתה מפצעיה

אזרחים סביב העץ עליו נתלו קורבנות אונס באוטאר פראדש, מאי 2014. רויטרס
ארבעה מתוך ששת התוקפים נעצרו. אזרחים סביב עץ שבו נתלו אנסים במקרה אחר במדינה/רויטרס

עוד מקרה מחריד בהודו: נערה בצפון המדינה מתה כשבוע לאחר שחבורה של גברים הציתה אותה כעונש על כך שהתנגדה לניסיונותיהם לתקוף אותה מינית – כך מסרה אתמול (רביעי) המשטרה המקומית.

המשטרה עצרה ארבעה גברים אחרי שתקפו את הערה, בת 15, שיצאה מפתח ביתה בכפר קטן במדינת אוטר פראדש. משפחתה של המותקפת מסרה למשטרה כי שישה גברים גררו אותה בחזרה לבית אחרי שהיא התנגדה להערותיהם המיניות ולניסיונותיהם לגעת בה.

לאחר מכן, הם שפכו עליה קרוסין והציתו אותה כעונש. היא נלקחה לבית חולים מקומי, אך מתה מפצעיה ביום ראשון האחרון."ארבעה מתוך השישה נעצרו. כולם שייכים לאותו כפר וכולם באותה קסטה כמו הנערה", נמסר מהמשטרה, שמחפשת אחרי שני החשודים הנוספים.

האירוע האחרון הוא חלק מרצף של מקרי אונס ותקיפות מיניות מזעזעות שהתרחשו במדינת הענק בשנים האחרון ועוררו לגל זעם בציבור. האונס הקבוצתי האכזרי שבוצע בסטודנטית בת 23 באוטובוס בדלהי ב-2012 הוביל למחאות המוניות ולהקשחת החוקים והענישה נגד עברייני מין. עם זאת, מעשי אונס מזעזעים ממשיכים להגיע לכותרות בהודו בתדירות גבוהה.

לקריאה נוספת בנושא
המלחמה האפלה של הודו בגידול האוכלוסייה
הזמין לארוחה גבר שאנס את בתו - ועינה אותו למוות
הודו: שוטרים חשודים באונס אישה שסירבה לשלם שוחד

(עדכון ראשון: 20:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully