וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 3 נערים תקפו מורה בבית ספר וקרעו את חולצתו

26.11.2014 / 11:31

המשטרה עצרה שלושה נערים מרהט בחשד כי פצעו באורח קל את המורה ואיימו עליו לאחר שהגן על נערה שלה נהגו להציק. בהמשך היום יוגש נגדם כתב אישום. "אירוע חמור של אלימות ובריונות"

משטרת ישראל. ניר בן טובים
במהלך היום יוגש כתב אישום נגד הנערים/ניר בן טובים

שוטרי תחנת רהט שבנגב עצרו אתמול (שלישי) שלושה נערים בחשד כי תקפו מורה בבית ספר בעיר ופצעו אותו באורח קל, מאחר שהגן על נערה שלה הם הציקו. במהלך היום יוגש נגדם כתב אישום לבית משפט השלום בבאר שבע.

אתמול התקשר המורה למוקד 100 של המשטרה והתלונן על כך ששלושה נערים תוקפים אותו. שוטרי תחנת רהט הגיעו לבית הספר שבו הוא מלמד, עצרו את הנערים והביאו אותם לחקירה ביחידת הנוער של התחנה. מהחקירה עלה כי השלושה, שלומדים באחד מבתי הספר בעיר, הטרידו והציקו לנערה שלומדת בבית ספר אחר ברהט, ואתמול הם הגיעו אליו במטרה להמשיך במסכת ההטרדות. הנערה ניגשה למורה שלה ושיתפה אותו בנעשה, והוא יצא מיד להגנתה. בתגובה, הנערים החלו לתקוף אותו, קרעו את חולצתו ואיימו עליו. לאור האירוע הקשה, עמיתיו של המורה החליטו להשבית את הלימודים בבית הספר לכמה שעות והתחילו ללמד הבוקר רק בשעה 10:00.

קצין החקירות של התחנה, פקד יוסי אסנפי, אמר כי מדובר ב"אירוע חמור של אלימות ובריונות, שבו כמה נערים החליטו להיכנס לבית ספר על מנת להמשיך ולהטריד את הנערה ואף לתקוף את המורה". הוא הוסיף כי המשטרה תנקוט אפס סובלנות כלפי אירועי אלימות באשר הם ותביא למיצוי הדין עם המעורבים.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
הותר לפרסום: תאונת הסנפלינג – פיגוע לאומני
מפגינים נדרסו בעצרת לזכר הצעיר השחור מייקל בראון
תרחיש האימים: אלפי לכודים בגורד השחקים הגבוה בישראל

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully