וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה נועל אותי בחדר, ואונס": אישה מוכה מספרת

26.11.2014 / 0:20

בתום מצוד שנמשך כמה חודשים, נתפס תושב איזור המרכז החשוד שהתעלל פיזית ומינית בבת זוגו בשנה וחצי האחרונות. "מעגל האלימות לא פסק, הוא כל הזמן איים ברצח", סיפרה האישה בכאב

אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
"הוא החליט להעביר אותי עינויים קשים וסדיסטיים שאפילו גברים לא יכולים לעמוד בהם"/ShutterStock

"רציתי כמה פעמים לצאת ממעגל האלימות, אבל בכל פעם הוא היה מאיים שהוא יתאבד או ירצח אותי ויתאבד. יום אחד הוא התקשר ואיים שהוא בדרך הביתה לרצוח אותי ואת שתי הבנות שלי. זה היה הרגע שבו הבנתי שזהו. ניתקתי את הטלפון, לקחתי את שתי הבנות והגעתי למשטרה" - כך סיפרה אתמול (שלישי) לוואלה! חדשות תושבת איזור המרכז בשנות ה-30 לחייה, שבמשך השנה וחצי האחרונות סבלה לטענתה מהתעללות פיזית קשה מצד בן זוגה.

במשך כמה חודשים ניהלה משטרת מרחב אילון, בפיקודו של ניצב-משנה נתן בוזנה, מצוד נרחב אחר בן הזוג, שהוכרז במהלך ימי המצוד כעבריין נמלט המסוכן לציבור. כצעד מניעתי, החליטה המשטרה להעביר את האישה ואת שתי בנותיה למקלט לנשים מוכות. עם זאת, גם שם, חששו במשטרה, יממש החשוד את איומיו וינסה לרצוח את האישה והילדות. לפני כמה ימים, בתום מצוד שנמשך כמה חודשים ושהשתתפו בו עשרות שוטרים, הוא נלכד. היום יוגש נגדו כתב אישום.

עוד בוואלה! חדשות:
בניון: "אני נצלה בתקשורת, אבל אוהב את הנשיא"
דנינו: "זו הייתה טעות לאפשר לפייגלין לעלות להר הבית"
משרד החינוך: תלמידים בבתי ספר חלשים יתוגברו יותר

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
החשוד נתפס בתום מצוד שנמשך כמה חודשים/ניב אהרונסון

האישה, שבחרה לשמור על עילום שם, הכירה את בן הזוג לפני כשנתיים. על פי החקירה, גם בעבר נהג לפעול באלימות כלפי בנות הזוג שלו. "בהתחלה הייתה אהבה עיוורת, לא ראיתי את הסימנים. פשוט מתעלמים מהם בגלל האהבה, אבל רק כשזה הופך להיות אובססיבי אתה מתקשה לעצור את זה", היא סיפרה. "סבלתי מאלימות קשה", הוסיפה. "זה התחיל בבעיטות, אגרופים וסטירות. הוא בדק לי כל הזמן את הטלפון ואת המחשב ניסה לראות עם מי אני מדברת, עם מי אני מתכתבת, חשד כל הזמן שאני בוגדת בו".

המצב החמיר, לדבריה, כאשר הוא הפסיק לעבוד ונותר בבית כשנה. "אני הייתי יוצאת לעבוד והוא היה יושב בבית ומריץ סרטים בדמיון שלו עליי. הדברים הגיעו עד לרמה חולנית וסדיסטית במיוחד. הוא החליט להעביר אותי עינויים קשים וסדיסטיים שאפילו גברים לא יכולים לעמוד בהם", סיפרה האישה בכאב. "הוא שבר לי את האף במכות, הטיח את הראש שלי בקיר, שבר לי צלעות ושבר לי במקרה אחר את אחת משיניי. בכמה מקרים הוא היה נועל אותי בחדר יחד אתו ואז היה אונס אותי תוך שהוא חוקר אותי לגבי החשדות שהוא היה מעלה כלפיי. הוא לא היה מפסיק עד שהייתי מודה כביכול בחשדות שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"מצאתי את עצמי מנחמת אותו"

רק שלשום, עם הידיעה שהוא יישאר במעצר עד תום ההליכים ושיוגש נגדו כתב אישום חמור, יכלו האישה ושתי בנותיה לצאת מהמקלט לנשים מוכות שם שהו יותר מחודש וחצי. "רציתי כל פעם לעצור את זה, אבל האבסורד הוא שאחרי כל אירוע אלימות או אונס הוא היה נשבר, בוכה ומתחנן על חייו. כך מצאתי את עצמי מנחמת אותו, למרות שאני הייתי בעצם הקורבן", היא סיפרה. "לא הצלחתי לשתף אף אחד מהסביבה הקרובה או הרחוקה, לא משפחה ולא חברים. כל פעם הוא איים עלי שאם אני יספר על מעשיו הוא ירצח אותי. חייתי בפחד לא יכולתי לחשוף את הסיוט שבו אני נמצאת".

השהות במקלט אולי הצילה את חייה, אבל בעקבותיה היא נאלצה לעזוב את עבודתה, אליה שבה אתמול. "אתמול חזרתי ואני מנסה עכשיו לבנות את עצמי. מחפשת עבודה חדשה ומנסה להשתקם".

נצ"מ בוזנה, שניהל את המצוד אחר החשוד, אמר כי "אין בלבי ספק כי המאמצים והמשאבים שהושקעו בתיק הובילו למעצרו של אדם מסוכן מאוד, הן לציבור בכלל והן לבת זוגו בפרט. האימה והפחד שניבטו מעיניה של המתלוננת הובילו למסקנה כי לא נוכל להרשות לעצמנו להפקירה לגורלה בשום שלב עד אשר יושם החשוד מאחורי סורג ובריח. אני בטוח שבית המשפט ימצה איתו את הדין".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 18:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully