וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם נשכח בגופו של בן 11 ששוחרר מאשפוז: "צרח מכאב"

25.11.2014 / 12:13

עידו רובין סבל בשבועיים האחרונים מכאבים עזים ונפיחויות שהחלו לאחר שנפל מאופניו. אתמול התגלה ליד מפשעתו חלקיק בגודל 10 ס"מ. "ידית בלם היד הייתה קרובה לעורק הראשי"

צילום: ג'יליס, עריכה: ניב פוקס

רופאי בית החולים זיו בצפת נדהמו אתמול (שני) למצוא בלם אופניים בגודל עשרה סנטימטרים בסמוך למפשעתו של עידו רובין בן ה-11, שבועיים אחרי שנפל מהאופניים במושב ארגמן בבקעת הירדן.

"לפני שבועיים עידו נפל מהאופניים. כתוצאה מהנפילה, הוא נחתך ברגלו ופונה באמבולנס לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים", סיפרה אמו, חגית רובין. "בהדסה אמרו שמדובר בחתך שטחי, עשו לו תפרים ושלחו אותו הביתה בלי לעשות לו צילום". אלא שבצילום רנטגן פשוט שנערך לו אתמול, התגלה החלקיק.

עוד בוואלה! חדשות:
בגלל שיר: בית הנשיא ביטל הופעה לעמיר בניון
פועל בן 58 נלכד במערבל קמח במפעל באשדוד ומת
צפו: מבחן אש ל"אוהל פלדה" - שאמור לשמש תחליף לממ"ד

נושא: עידו רובין, בן ה-11 מקריית שמונה שנפגע בתאונה מבלם יד. חגית רובין, מערכת וואלה! NEWS
חשבו שזאת שריטה. עידו רובין ובלם היד שנמצא בגופו, היום/מערכת וואלה! NEWS, חגית רובין

כשהוא מלווה באמו, הגיע אתמול בבוקר עידו, שגר עם משפחתו בקריית שמונה, לבית החולים זיו בצפת כשהוא סובל מכאבים עזים במפשעה. "במהלך השבועיים שחלפו הוא סבל מכאבים עזים ומנפיחויות. לקחתי אותו לכמה רופאים ואף אחד לא הבין מה הסיבה לכך. הם חשבו שהוא אולי סובל מזיהום", אמרה אמו חגית שנאלצה לראות את בנה מתייסר מכאבים. "באיזה שהוא שלב הוא התחיל לצלוע בצורה מאוד מאוד מוזרה וביום ראשון הוא צרח כל הלילה מכאבים", היא הוסיפה.

משלא נמצאה הסיבה לכאבים חגי לקחה את בנה לרופאת ילדים נוספת שזיהתה שינויים במבנה האנטומי ברגלו של עידו והבהילה אותו לחדר המיון. לדאבונם של השניים, גם בחדר המיון התקשו הרופאים להבין את מקור הבעיה. "הכול היה נראה להם לכאורה בסדר, אבל הם ראו שהוא לא יכול ליישר את הרגל, ואז האורתופדית החליטה לשלוח אותו לצילום. רק אז, הם נחרדו לזהות בצילום הרנטגן את הידית של האופניים", סיפרה חגית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נושא: עידו רובין, בן ה-11 מקריית שמונה שנפגע בתאונה מבלם יד. חגית רובין, מערכת וואלה! NEWS
סבל מכאבים עזים ומנפיחויות/מערכת וואלה! NEWS, חגית רובין

גם עם גילוי מקור הבעיה הרופאים לא מיהרו לנתח את עידו מאחר שהידית אותרה בסמוך לעורק הראשי, והוצאתה הייתה עלולה לסכן את חייו. רק לאחר התייעצות שנמשכה כמה שעות, הוכנס אמש עידו לניתוח. "הם חשבו פעמיים לפני הניתוח. בכל זאת, מדובר בעצם מתכתי גדול שנמצא ליד העורק הראשי, במקום שמאוד מורכב לחתוך בו", המשיכה חגית וסיפרה.

כשיצא הרופא מחדר הניתוח עם בלם היד, חגית לא האמינה למראה עיניה. "הניתוח נמשך פחות משעה. אבל כשהרופא יצא מחדר הניתוח כשבידו הידית של בלם היד, הייתי בשוק. אני לא מסוגלת לחשוב מה היה קורה אם חלילה במהלך השבועיים שחלפו מאז הפציעה ידית בלם היד הייתה פוגעת בעורק הראשי".

אחרי הניתוח הועבר עידו להמשך טיפול במחלקת הילדים בבית החולים שם הוא מתאושש מתוצאות התאונה שחשב שכבר מאחוריו. "עכשיו עידו מתאושש לאט לאט", סיכמה רובין, שהוסיפה כי "הוא סבל נורא, אבל עכשיו רואים שמדובר בהתאוששות אמיתית".

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר בתגובה כי "פרטי המקרה והטענות אינם מוכרים לנו ולכן הנהלת בית החולים הדסה הר הצופים בודקת כעת את המקרה לעומקו, בהסתמך על התיק הרפואי של הילד. במקביל תבקש לקבל מבית חולים זיו בצפת את ממצאיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully