וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות שחשודה ברצח 38 חולים הצטלמה עם הגופות

באיטליה מזועזעים מהאחות דניאלה פוג'אלי, שמואשמת שהרעילה למוות חולים שהם או משפחתם "עיצבנו אותה". כעת פורסמו תמונות שלה מחייכת ליד גופות והצלמת טוענת: היא איימה עלי כדי שאצלם

תמונה שצילמה האחות דניאלה פוג'אלי ליד גופה. Ansa, צילום מסך
תמונה שצילמה האחות דניאלה פוג'אלי ליד גופה/צילום מסך, Ansa

תמונות מזעזעות שפורסמו אתמול (שני) באיטליה מציגות אחות שמואשמת ברצח של עשרות חולים, כשהיא מחייכת למצלמה ומניפה אגודל באוויר – ליד גופת אישה במיטה. האחות האיטלקיה דניאלה פוג'אלי, בת 42, עובדת בבית החולים של העיר לוגו, שבצפון-מזרח איטליה, והיא נעצרה בחודש שעבר בחשד למעורבות במותם של 38 מטופלים, שהם או קרובי משפחתם "עצבנו אותה".

היא נעצרה בעקבות מותה של רוזה קלדרוני, מטופלת בת 78, שאושפזה בבית החולים בשל מחלה שגרתית, ומותה הבלתי-צפוי עורר את חשד הצוות הרפואי. מנתיחה שלאחר המוות עלה כי היא מתה בעקבות רמות גבוהות של אשלגן במחזור הדם העשוי לגרום להתקף לב ונעלם ממחזור הדם לאחר 48 שעות. החקירה שנפתחה בעקבות המקרה העלתה כי 37 מטופלים אחרים מתו בנסיבות מסתוריות כשהאחות הייתה במשמרת. עשרה מקרים נוספים תוארו כ"חשודים מאוד".

תמונה שצילמה האחות דניאלה פוג'אלי ליד גופה. Ansa, צילום מסך
"היא הייתה באופוריה ורצתה להצטלם ליד הגופה"/צילום מסך, Ansa

התמונות שדלפו לתקשורת אינן תמונות סלפי, אלא צולמו על ידי אחת מהאחיות האחרות בבית החולים שטענה כי פוג'אלי איימה עליה כדי שתצלם אותה. "היא הייתה באופוריה ורצתה להצטלם ליד הגופה" אמרה האחות למשטרה על פי הדיווח של ה"קוריירה דה לה סרה", "לא היה לי אומץ לסרב לה כי היא אדם נקמני. היא הייתה נותנת חומר משלשל לחולים רק כדי לעשות חיים קשים לאחיות במשמרת הבאה אחריה". גם עובדים נוספים בבית החולים סיפרו כי היא הייתה עובדת גרועה שנהנתה להביך את החולים בהם טיפלה.

שתי האחיות, הרוצחת והצלמת, פוטרו מבית החולים והחקירה בנושא נמשכת, אולם פוג'אלי מכחישה את מעשי הרצח, וטוענת שהחולים עדיין היו בחיים בזמן שהיא הצטלמה איתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully