וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידי הישיבה שנדקרו: "3 ערבים קפצו עלינו בפינה חשוכה"

24.11.2014 / 20:46

בשיחה עם וואלה! חדשות שחזרו שני האברכים את שאירע במהלך הקטטה בעיר העתיקה. "אחד דקר אותי בחתיכת ברזל או סכין, ממש ליד הלב, וצעק משהו נגד יהודים", סיפר אחד. "אחד מהם קיבל ממני מכות עד שברח", אמר השני

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: ניב פוקס

שני תלמידי ישיבת "שובו בנים", שנפצעו הערב (שני) באורח בינוני וקל בקטטה עם כמה ערבים מחוץ למבנה הישיבה בעיר העתיקה בירושלים, שחזרו בשיחה עם וואלה! חדשות את שאירע. "בערך בשעה 18:00 יצאנו מהישיבה ופנינו שמאלה לכיוון שער יפו", סיפר אחד התלמידים, בן 32, שנפצע באורח קל באירוע. חברו, בן 45, שנפצע באירוע באורח בינוני, סיפר כי אחרי כמה דקות, בעת שהיו בפינה חשוכה, "קפצו עלינו שלושה ערבים. לא ראיתי כלום. אחד מהם דקר אותי בחתיכת ברזל או סכין, בנס גדול ממש ליד הלב. הוא צעק משהו נגד יהודים. החבר שלי המשיך להיאבק בו".

לדברי הפצוע השני, "הבחור הגדול היה המרכזי שנאבק איתי. החזקתי ביד ספר גמרא ונאבקתי איתו עד שהוא נפל על הרצפה. כל מה שעבר לי בראש זה איך אני מגן על עצמי ורואה אותו בסוף על הרצפה. הוא קיבל ממני מכות עד שהוא ברח". "אני כל הזמן מוכן לדברים האלה, אני לא מפחד", הבהיר. "עוד הערב אני אגיע לשם שוב בלי לפחד ואעבור בשער שכם בלי להסס. הם לא ירתיעו אותנו".

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
מהומה במליאה: זחאלקה כינה את פייגלין "פאשיסט" - והורד מהדוכן
תושב ירושלים חשוד שהסית לביצוע פיגועים בפייסבוק
למה המכוניות הסמויות של משטרת תל אביב שינו צבע?

חשד לאירוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, נובמבר 2014. נועם מושקוביץ
שוטרי מג"ב בסריקות בעיר העתיקה, הערב/נועם מושקוביץ

מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע שאירע הערב עולה כי שני תלמידי הישיבה שהו יחד עם חבר נוסף מחוץ לישיבת "שובו בנים" של חסידות ברסלב, שבה הם לומדים. בשלב מסוים, כך לטענתם, הם הותקפו על ידי כמה ערבים, בין השאר בדקירות. אחד מהם הגיע באופן עצמאי לתחנת משטרה סמוכה, ודיווח על המקרה לשוטרים.

צוותי מד"א הוזעקו למקום, העניקו לשניים שנפגעו טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותם לבית החולים שערי צדק. הגבר בן ה-45 שנפצע בינוני סובל מפגיעות בעיקר בחזהו. הגבר בן ה-32 סובל מפגיעה בצוואר ומשבר בידו. המשטרה עצרה שלושה חשודים בביצוע המעשה. בתחילה החשד היה כי מדובר בפיגוע מתוכנן, אולם ההערכה במשטרה היא כי מדובר בקטטה שהסתבכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חשד לאירוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, נובמבר 2014. נועם מושקוביץ
"הם לא ירתיעו אותנו". ירושלים, הערב/נועם מושקוביץ

ביום שישי האחרון נפצעו באורח בינוני וקל שני תלמידי ישיבת "בית אורות" שבשכונת א-טור במזרח בירושלים אחר שהותקפו לדבריהם בידי ערבים חמושים בקרש שעליו מסמרים ובאבנים. מחקירת המשטרה עולה כי קבוצה של כשבעה יהודים צעדו בסמוך לישיבה ובמקום התפתחה התגרות הדדית בינם לבין קבוצת ערבים. כוח של לוחמי מג"ב שהגיע למקום פיזר את הערבים וליווה את היהודים ל"בית אורות", ומשם פונו הפצועים, בן 24 עם חתך בגבו במצב בינוני ובן 21 שנחבל בראשו במצב קל, לבית החולים שערי צדק בעיר.

יומיים קודם לכן הותקף נהג מונית ערבי על ידי ארבע נערות באמצעות גז מדמיע ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים. הנהג לא נזקק לטיפול רפואי, ולטענתו הותקף על רקע לאומני. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשודות ועצרו ארבע נערות תושבות ההתנחלות יצהר כשבידיהן נמצאו שני מכלי גז מדמיע. החשודות הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully