וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תלמידי ישיבה נפצעו בינוני וקל בקטטה עם ערבים בבירה

24.11.2014 / 20:16

השניים טוענים כי הותקפו על ידי כמה פלסטינים בעת ששהו מחוץ לישיבת "שובו בנים" שבה הם לומדים בעיר העתיקה. אחד סובל מפגיעות בחזהו. הם פונו לבית החולים שערי צדק. 3 חשודים נעצרו

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: ניב פוקס

שני תלמידי ישיבה נפצעו הערב (שני) באורח בינוני וקל לאחר שנדקרו לטענתם על ידי כמה פלסטינים בסמוך לשער יפו בעיר העתיקה. הם פונו לבית החולים שערי צדק בעיר. המשטרה עצרה שלושה חשודים בביצוע המעשה. תחילה חשדו במשטרה כי מדובר בפיגוע מתוכנן, אולם לאחר מכן נמסר כי ככל הנראה מדובר בקטטה שהסלימה.

מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע עולה כי השניים שהו יחד עם חבר נוסף מחוץ לישיבת "שובו בנים" של חסידות ברסלב, שבה הם לומדים. בשלב מסוים, כך לטענתם, הם הותקפו על ידי כמה ערבים, בין השאר בדקירות. אחד מהם הגיע באופן עצמאי לתחנת משטרה סמוכה, ודיווח על המקרה לשוטרים. צוותי מד"א הוזעקו למקום, העניקו לשניים שנפגעו טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותם לבית החולים שערי צדק. הגבר שנפצע בינוני, בן 45, סובל מפגיעות בחזהו. הגבר שמצבו קל, בן 32, סובל מפגיעה בצוואר ומשבר בידו.

גל טרור בארץ || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
נפצע בפיגוע בבית הכנסת: "המחבל אמר 'לך', והקשבתי"
ארדן: "שוקלים לשלול תושבות קבע מערבים שמעודדים טרור"
2 תלמידי ישיבה נפצעו בקטטה עם ערבים בירושלים

זירת האירוע

ארז גתי, פרמדיק מד"א שטיפל בפצועים סיפר לסוכנות "תצפית": "הוזעקנו לטיפול במקרה של דקירה וכשהגענו לזירה מצאנו שני פצועים, האחד במצב בינוני והשני סובל מחבלות במצב קל. הפצוע בינוני סבל מדקירה בחזה וקיבל טיפול ראשוני על ידי כונני מד"א של הרובע היהודי עד הגעתנו למקום. הפצוע היה בהכרה מלאה ומצבו יציב. הפצוע קל נמצא עם חבלות בצוואר ובכף היד שנגרמו ככל הנראה מהתגוננות השניים פונו להמשך טיפול בבית החולים שערי צדק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חשד לאירוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, נובמבר 2014. נועם מושקוביץ
המשטה עצרה 3 חשודים. שוטרים בעיר העתיקה, הערב/נועם מושקוביץ

המתיחות בין יהודים לבין ערבים מורגשת לאחרונה ביתר שאת בירושלים. ביום שישי האחרון נפצעו באורח בינוני וקל שני תלמידי ישיבת "בית אורות" שבשכונת א-טור במזרח בירושלים אחר שהותקפו לדבריהם בידי ערבים חמושים בקרש שעליו מסמרים ובאבנים. מחקירת המשטרה עולה כי קבוצה של כשבעה יהודים צעדו בסמוך לישיבה ובמקום התפתחה התגרות הדדית בינם לבין קבוצת ערבים. כוח של לוחמי מג"ב שהגיע למקום פיזר את הערבים וליווה את היהודים ל"בית אורות", ומשם פונו הפצועים, בן 24 עם חתך בגבו במצב בינוני ובן 21 שנחבל בראשו במצב קל, לבית החולים שערי צדק בעיר.

יומיים קודם לכן הותקף נהג מונית ערבי על ידי ארבע נערות באמצעות גז מדמיע ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים. הנהג לא נזקק לטיפול רפואי, ולטענתו הותקף על רקע לאומני. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשודות ועצרו ארבע נערות תושבות ההתנחלות יצהר כשבידיהן נמצאו שני מכלי גז מדמיע. החשודות הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

(עדכון ראשון: 18:47)

חשד לאירוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, נובמבר 2014. נועם מושקוביץ
שוטרי מג"ב בירושלים/נועם מושקוביץ
חשד לאירוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, נובמבר 2014. נועם מושקוביץ
חשד לאירוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, נובמבר 2014/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully