וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההקלטה: אולמרט יזומן להעיד נגד ברק

23.11.2014 / 21:31

בחדשות ערוץ 10 דווח שראש הממשלה לשעבר, שהוקלט ביולי 2011 אומר לשולה זקן כי ברק לקח עשרות מיליוני שקלים כשוחד, יתבקש לספר למשטרה כל מה שידוע לו. טרם נקבע מועד לעדות

אהוד אולמרט ואהוד ברק. AP
אהוד נגד אהוד. ברק ואולמרט/AP

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יזומן להעיד במשטרה ולספר את כל מה שידוע לו לגבי השוחד שקיבל לכאורה ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק – כך פורסם הערב (ראשון) לראשונה בחדשות ערוץ 10. זאת, בעקבות ההקלטה שנחשפה בתחילת החודש בערוץ 10 ובה נשמע אולמרט מדבר עם ראש לשכתו לשעבר, שולה זקן, על עשרות מיליוני שקלים שקיבל ברק לכאורה בניגוד לחוק.

גורמים במשטרה שוחחו עם אולמרט והודיעו לו כי יזומן להעיד בקרוב, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין אישר זאת היום. עם זאת, טרם נקבע מועד לעדות. במשטרה לא תולים הרבה תקוות בעניין העדות של אולמרט כיוון שכבר שמעו את ההקלטה הזו, אך מקווים שיופתעו ואולמרט יספק להם מידע חדש שלא היה בידיהם קודם.

עוד בוואלה! חדשות:
לפיד: "לא נצביע בעד חוק הלאום, בחירות - חוסר אחריות"
ימים גשומים בפתח; שלג ראשון ירד בפסגות החרמון
אף פעם לא מאוחר: צפו בבת 100 מבקרת לראשונה בים

"הוא לוקח שוחד במיליונים ובעשרות מיליונים" – נשמע אולמרט אומר לזקן בשיחה שהוקלטה ביניהם ביולי 2011. "את יודעת שברק ביקש את האאודי A8, את יודעת למה", אמר אולמרט לזקן, "כי לי יש אאודי, 12 צילינדרים, שישה ליטרים. מכונית של חמישה טון, טנק. אבל תשמעי, מכונית, טלוויזיה בפנים, טלוויזיה דיגיטלית מכל הכיוונים, המכונית יותר גדולה ממרצדס". כשנשאל על ידי זקן היכן הכסף, השיב אולמרט: "הוא מחביא אותו, בשווייץ או באיזשהו משרד עורכי דין. הוא מעביר את זה לחברה שבה שמו של ברק לא מופיע".

יממה לאחר הפרסום, הכחיש ברק את הטענות. "מדובר בשקר וכזב, חסרי כל בסיס, שמופצים מזה שנים על ידי עבריין שבינתיים גם הורשע, משיקולים שכל בר דעת יכול להעריך לבדו", נמסר ממשרדו. "ראש המוסד, היחיד ששמו נזכר כמקור כבר הכחיש זאת בתוקף. אם יש למר אולמרט מידע נוסף כלשהו, יתכבד ויפנה מיד למשטרה. הדברים נכונים גם לכל מי ממקורותיו ככל שבכלל יש כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully