וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה: הממשלה אישרה את חוק הלאום

23.11.2014 / 15:26

במהלך הדיון על החוק השנוי במחלוקת התפתח עימות חריף בין נתניהו לשרה לבני שהטיחה בו: "אתה רוצה שנצביע נגד כדי שתוכל לפטר אותנו". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרשת השוטר והשופטת: תיק מח"ש שנפתח נגד קצין משטרה בחשד לתקיפה מינית של שופטת נסגר, בין היתר, בגלל שהקורבן סירבה להתלונן במשטרה. יש מי שטוען שבגלל תפקיד כשופטת היא מחוייבת לעשות זאת. אחת המתלוננות נגד השר סילבן שלום אומרת היום לוואלה! חדשות: "זה נותן לגיטימציה להמשיך עם התופעה החמורה של הטרדות מיניות". עו"ד רוני אלוני סדובניק, המייצגת נפגעות עבירה, חושבת שכאשת ציבור וכנציגת מערכת האכיפה היא צריכה לשמש דוגמא. מנגד סדובניק מדגישה את הפגיעה הקשה בפרטיות של נפגעות עבירות מין מרגע שהן מתלוננות. רק אחת משש נשים שמגיעות לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית בוחרות להתלונן. חייהן נחשפים, הן נדרשת לעמוד מול גורמים שמנסים להכפיש אותן ויש לכך גם מחיר משפחתי. מעל הכול, הסיפור ממחיש את דרך הייסורים שנפגעות תקיפה מינית צריכות לעבור על מנת שייעשה עימן צדק.

דיוויד בלאט לא מפסיק להפסיד: לקליבנד יש אמנם בעיות שלא קשורות למאמן הישראלי שלה, אבל מי שעוקב אחרי הקריירה שלו יודע שרצף ההפסדים האחרונים של הקבוצה לא צריך להפתיע אף אחד: בלאט אולי מכר את עצמו לתקשורת האמריקאית כ"גאון התקפי" אבל מי שעוקב אחריו יודע שלא מדובר במאמן עם התקפה מלוטשת במיוחד. אין ספק שבלאט הוא מאמן טוב, אבל אם הוא ייכשל - זו לא תהיה הפעם הראשונה.

השלג הראשון של החורף: אחרי סוף שבוע חורפי מגיע שבוע חורפי - ביומיים הקרובים צפויים גשמים לפרקים אבל ביום שלישי בשעות אחר הצהריים צפויה מערכת סוערת במיוחד - הסערה הראשונה של החורף. מזג האוויר הסוער שיימשך מספר ימים ויגיע לשיאו ביום רביעי ילווה ברוחות חזקות, ברקים ורעמים בכל חלקי הארץ עם ציפייה לשלגים ראשונים בחרמון וחשש להצפות בדרום.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully