וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בגלל תלונת רעש - שוטרים מכים נער שאינו מתנגד

23.11.2014 / 12:30

שני שוטרים שנקראו לבית בבית שמש רדפו אחר בן ה-17, שככל הנראה נמלט מהם לבית סמוך. בתיעוד ממצלמת אבטחה הם נראים מכים אותו נמרצות. במח"ש פתחו בחקירה. "אין דבר שמצדיק אלימות כזו"

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: טל רזניק

המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת חשד שלפיו שוטרים מתחנת משטרת בית שמש הכו ביום שישי האחרון נער בן 17 ללא כל סיבה וללא התנגדות מצדו. בתיעוד המקרה במצלמת אבטחה, שהגיע לידי וואלה! חדשות, נראה הנער כשהוא יושב באופן נינוח בחצר בית. לפתע אחד השוטרים מגיע כשהוא לבוש מדים לחצר ומתחיל מיד להכות אותו נמרצות ללא כל סיבה נראית לעין ומבלי שהנער מגלה התנגדות.

כעבור רגעים אחדים נראה שוטר נוסף מגיע לחצר ומצטרף גם הוא להכאת הנער. לאחר מכן, השוטרים נראים השוטרים עוצרים את הנער בברוטאליות וגוררים אותו מהמקום.

השוטרים הגיעו לשכונה בעקבות תלונה מצד השכנים על רעש ממסיבת קריוקי. הנער, ששהה בבית שאליו נקראו השוטרים, ככל הנראה נמלט עם הגעתם לבית סמוך של חברו, והם רצו אחריו. לאחר מעצרו, נחקר הנער בתחנת המשטרה ושוחרר זמן קצר לאחר מכן למעצר בית.

תיעוד: שוטרים מכים קשות נער בן 17 שלא התנגד למעצרו. צילום מסך
"ספגתי מכות קשות ממי שאמורים לשמור על החוק ועליי"/צילום מסך

"אני עדיין בשוק", סיפר הנער לוואלה! חדשות. "אני מקיא, יש לי סוג של זעזוע מוח וכואב לי כל הגוף. אין שום דבר בעולם שיכול להצדיק אלימות כזו. ישבתי על כיסא, לא התנגדתי, לא התגריתי, ולמרות זאת ספגתי מכות קשות ממי שאמורים לשמור על החוק ועליי".

עורך הדין יצחק בן חמו, סנגורו של הנער, מסר בתגובה כי "מדובר באירוע קשה ומזעזע שנמצא כרגע בחקירת מח"ש. כל מי שבר דעת וצופה בסרטון רואה כי מדובר באלימות ברוטאלית וקשה מצד השוטרים כלפי נער צעיר, ללא כל התנגדות".

מהמחלקה לחקירת שוטרים נמסר בתגובה: "האירוע מוכר לנו ונחקר".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully