וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג ראש הממשלה הפלסטיני עוכב בשל נהיגה פרועה

23.11.2014 / 9:17

המשטרה תפסה את שיירת כלי הרכב שבה נסע ראמי חמדאללה, כשהיא עוקפת כלי רכב על קו הפרדה רצוף בכביש 60 בין עלי לשילה. הנהג נעצר לתשאול והוא יזומן למשרדי אגף התנועה של המחוז

חשד לניסיון פיגוע דריסה בכביש חוצה בנימין. אהוד אמיתון/סוכנות תצפית,
נתפסו בדרך לעבודה/אהוד אמיתון/סוכנות תצפית

השיירה שבה נסע הבוקר (ראשון) ראש ממשלת הרשות הפלסטינית, ראמי חמדאללה, נתפסה על ידי המשטרה בשל עבירת תנועה. על פי החשד, השיירה עקפה כלי רכב על קו הפרדה רצוף בכביש 60 בין עלי לשילה. שוטרי תנועה של מחוז יהודה ושומרון עצרו את נהגו של חמדאללה לתשאול. פרטיהם של יתר נהגי השיירה נלקחו, והם יזומנו בהמשך היום למשרדי אגף התנועה של המחוז.

לא מדובר בפעם הראשונה שבה נתפסת שיירת כלי הרכב של ראש הממשלה הפלסטיני כשהיא מבצעת עבירות תנועה. בתחילת השנה עיכבה המשטרה את נהגו של חמדאללה בכביש 60, מצפון לרמאללה, בשל נסיעה במהירות מופרזת. בעקבות כך החלה במקום התקהלות של פלסטינים ושל מתנחלים, וכעבור זמן קצר הנהג שוחרר.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד לפשע שנאה: מבנה הוצת בכפר ליד רמאללה
דוח: אפליה ממוסדת ושיטתית נגד פלסטינים בגדה המערבית
השרים אישרו: חוקי הכנסת יחולו גם ביהודה ושומרון

המשטרה עיכבה את רכבו של ראש הממשלה הפלסטיני ראמי חמדאללה בכביש 60 צפונית לרמאללה בגלל נסיעה במהירות מופרזת, ינואר 2014. סטודיו פראח, רמאללה., מערכת וואלה! NEWS
השיירה שבה נסע חמדאללה בינואר לאחר שעוכבה על ידי המשטרה/מערכת וואלה! NEWS, סטודיו פראח, רמאללה.

על פי משטרת מחוז ש"י, קצין צה"ל הבחין בשיירה נוסעת במהירות, משתוללת ומסכנת את הציבור. הקצין וחייל נוסף רדפו אחר השיירה וסימנו לה לעצור, אך זו סירבה תחילה, ועצרה רק לאחר התעקשות הקצין. עוד נטען כי הקצין הותקף ולא זכה לשיתוף פעולה מצד אנשי השיירה, ונאלץ להזעיק ניידות משטרה. רק לאחר הגעת השוטרים, אשר זכו לדבריהם ליחס משפיל מצד אנשי השיירה, התברר כי מדובר בשיירתו של ראש הממשלה הפלסטיני.

במשטרה ציינו כי שיירת ראש הממשלה הפלסטיני מלווה בדרך כלל בניידת משטרה של מחוז ש"י, ואילו במקרה זה היא נסעה במקום ללא תיאום כלל עם המשטרה. אנשי השיירה התעקשו לא להתפזר עד שכוחות הביטחון יתנצלו בפניהם, אולם בסופו של דבר התבקשו השוטרים, בהוראת מפקד מחוז ש"י, לעזוב את המקום ללא התנצלות. מפקד המחוז הורה לפתוח בחקירה נגד המעורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully