וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס ילדה בת חמש – והאשים אותה במעשה: "הכריחה אותי"

קליפורד טיילור, בן 51 ותושב מדינת אוהיו שבארה"ב, טען כי בתה של בת זוגו לחיים "שיחדה" אותו שיבצע בה מין אוראלי תמורת ארטיק. "היא גררה אותי והתנסתה". השופט, שנחרד מדבריו, גזר עליו 24 שנות מאסר

אילוסטרציה. ShutterStock
הילדה סיפרה לאמה, שהגישה תלונה נגד טיילור לרשויות/ShutterStock

תושב מדינת אוהיו שבארצות הברית שהורשע באונס ילדה בת חמש האשים אותה באחריות למעשיו במהלך משפטו – כך פורסם בסוף השבוע באתר "האפינגטון פוסט". קליפורד טיילור, בן 51 ומדען לשעבר, נכלא ל-22 שנות, לאחר שהודה כי אנס את בתו של בת זוגו לחיים, בזמן ששמר עליה בחודשים מאי או יוני האחרונים. הילדה סיפרה זאת לאמה, שהגישה תלונה נגד טיילור.

טיילור התחמק ממאסר עולם לאחר שהתוודה בתחילה על מעשיו. הוא סיפר לבית המשפט כי הוא השתכר ו"שיחד" את הילדה בארטיק תמורת מין אוראלי. "היא רצתה חטיף", סיפר במהלך עדותו בחודש אוקטובר. לאחר מכן, במהלך החודש האחרון, חזר בו טיילור מהודאתו והאשים את הילדה במעשה. "זה היה שקר שנאמר לי להגיד על ידי עורך דיני. לא ביצעתי בה מין אוראלי, היא הכריחה אותי וגררה אותי. היא התנסתה. הייתי שיכור והבנתי מה קרה רק מאוחר יותר".

השופט במשפט, יוג'ין לוסי, שנחרד מדבריו של טיילור, אמר: "אפילו בבית המשפט הוא מאשים את הקורבן שהכריחה אותו לבצע בו מין אוראלי בתור ניסוי. בגיל חמש!". טיילור טען שהוא "אינו מפלצת", אך השופט החליט להוסיף לעונשו שתי שנות מאסר נוספות. כמו כן, עורך דינו של טיילור ביקש מהשופט שלא לייצג את מרשו במהלך ערערו העתידי בתיק.

  • עוד באותו נושא:
  • אונ
  • אוהיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully