וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מורה לספורט גורר באלימות תלמידה לבריכה

התלמידה בת ה-14 מקליפורניה לא רצתה להרטיב את שיערה, שסודר כבר לקראת אירוע, וביקשה שלא להשתתף בשיעור השחייה. המורה סירב - וגרר אותה באלימות על הרצפה. לרוע מזלו, האירוע תועד

צילום מסך

מה עושה מורה לספורט כאשר אחת מתלמידותיו מסרבת להיכנס לבריכה? לדעתו של מורה מבית ספר בקליפורניה אלימות היא ככל הנראה הדרך הטובה ביותר להתמודד עם סירוב שכזה. דני פטרסון, מורה בבית הספר בעיר סטוקטון שבקליפורניה, צפוי לעמוד לדין לאחר שסרטון, שבו הוא גורר תלמידה בת 14 לבריכה לאחר שביקשה שלא להשתתף בשיעור השחייה, עלה לרשת ועורר סערה.

לדברי התלמידה, היא ביקשה שלא להשתתף בשיעור מפני שלא רצתה להרטיב את שיערה לאחר שסודר לאירוע שהיה לה באותו הערב. המורה סירב לבקשתה וכאשר התעקשה גרר אותה בכוח למים.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
צפו: כך תראה נסיעה ברכבת ההרים הגבוהה בעולם
איימה ברצח על דוגמנית העירום האהובה על בעלה
רצח את אביו, ביתר את גופתו ועשה ממנה מעמד לטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המורה מתעקש. קטע מהסרטון שבו נראה המורה לספורט מנסה לגרור את התלמידה לבריכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון, שצולם על ידי אחד התלמידים ואורכו כדקה וחצי, ניתן לראות כי פטרסון גורר את הנערה תוך שהיא צועקת ונאבקת בו. כמו כן, ניתן לשמוע את הילדה אומרת בפירוש כי החלק העליון של בגד הים שלה עומד ליפול – דבר שלא מנע מהמורה להמשיך בניסיונותיו ולכפות על התלמידה להשתתף בשיעור.

פטרסון הושעה לחודש אחרי התקרית, שאירעה באוגוסט, והושעה מחדש לאחר שהשבוע הוגש נגדו כתב אישום באשמת פגיעה פיזית בקטין. "כל מי שצופה בסרטון צריך לחוש גועל מהדרך שבה הבן אדם הזה מתנהג לילדה בת 14", אמר עורך הדין של המשפחה. לדבריו, המשפחה שוקלת להגיש תביעה בלי קשר לכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully