וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושחתה מכוניתו של שייח שהביע תנחומים אחרי הפיגוע

21.11.2014 / 12:55

סמיר עאסי, אימאם מסגד בעכו, ביקר את משפחות הקורבנות מהפיגוע בבית הכנסת והביע תנחומים. אלמונים התיזו הלילה חומצה על מכוניתו ובמשטרה חושדים בקשר בין המקרים. ראש העיר: "לטפל בחומרה בגורמים קיצוניים"

השייח סמיר עאסי עם הרב הראשי לשעבר שלמה עמאר. מתוך עמוד הפייסבוק של "ידיעות פלסטין", צילום מסך
קיבל איומים בגלל סולידריות עם משפחות הקורבנות. השייח עאסי עם הרב הראשי לשעבר שלמה עמאר/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של "ידיעות פלסטין"

השייח סמיר עאסי, אימאם מסגד אל-ג'זאר בעכו, ביקר השבוע את משפחות הקורבנות בפיגוע בבית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים. הלילה (שישי) הושחתה מכוניתו, ככל הנראה לאחר שחומצה הותזה עליה, ובמשטרה בודקים אם יש קשר בין הדברים. בין היתר, נבדק החשד אם גורמי איסלאם קיצוני עומדים מאחורי האירוע.

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
הפיגוע בבית הכנסת: נקמה על רצח שלא היה
דובר חמאס: ליברמן הוא מטרה לגיטימית
חשד: פעילי להב"ה תקפו ופצעו שני שוטרים בפתח תקווה

מכוניתו של השייח סמיר עאסי שהושחתה הלילה בעכו, נובמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
"מקרה מצער מאוד". מכוניתו של השייח עאסי, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

במהלך היומיים האחרונים קיבל עאסי איומים בשל מסרי הסולידריות שהביע לאחר הפיגוע שבו נרצחו ארבעה מתפללים ושוטר שניסה לנטרל את המחבלים. בין השאר נשלחו אליו מסרים מאיימים בפייסבוק. עם זאת, במשטרה מבהירים כי כל כיווני החקירה נבדקים.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, גינה בחריפות את המקרה. "תושביה של העיר עכו, היהודים והערבים, הוכיחו כי הם יודעים לכבד איש את רעהו ולקיים חיים משותפים מתוך כבוד והבנה של האחר. המקרה מצער מאוד ואין אלא לקוות כי הגורמים הקיצוניים יטופלו בכל חומרת הדין", אמר לנקרי.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully