וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פעילי להב"ה תקפו ופצעו שני שוטרים בפתח תקווה

21.11.2014 / 9:53

שוטרים שביקשו לבדוק פעיל חשוד בעת שחילק חומר הסברה בפארק בעיר, הותקפו על ידי 4 חברי ארגון הימין הקיצוני ונזקקו לטיפול רפואי. הם נעצרו ויובאו להארכת מעצר. "מעשה בריונות חמור"

הפגה של פעילי ימין סמוך למקום הפיגוע בירושלים, אוקטובר 2014. נועם מושקוביץ
הפגנה של פעילי להב"ה אחרי הפיגוע בהר נוף, ירושלים, השבוע/נועם מושקוביץ

ארבעה פעילי ארגון הימין הקיצוני להב"ה חשודים כי תקפו הלילה (שישי) שני שוטרים בפארק בפתח תקווה. השוטרים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בילינסון בפתח תקווה, לאחר שנחבלו קשות בפנים ובחלקי גוף שונים. הארבעה, בהם שלושה קטינים בני 16, נעצרו בחשד למעורבות בתקיפה. הם יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם.

מדי סוף שבוע מגיעים פעילי להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) לפארק פתח תקווה בעיר, שם הם מחלקים חומרי הסברה. לטענת המשטרה, השוטרים זיהו התנהגות חשודה, ביקשו לבדוק את הפעילים – והותקפו. "אנחנו מודעים לפרובוקציות שהם מבצעים במקום. הם יוצרים התקהלות סביבם באופן שיטתי. זו הסיבה שהשוטרים הגיעו לשם. בשלב מסוים, התעורר חשדם של השוטרים כלפי אחד הפעילים, שניסה להסתיר דבר מה מפניהם. הם ביקשו לבדוק אותו, וברגע זה חבריו של הפעיל התנפלו עליהם והחלו לתקוף שני שוטרים בצורה קשה, בניסיון למנוע מהם לבדוק את החשוד", סיפר קצין במשטרת מרחב השרון.

כוחות תגבור הוזעקו למקום כדי לעזור לשוטרים והשתלטו על החשודים בתקיפה. במשטרה רואים בחומרה רבה את התקיפה ויבקשו להאריך את מעצרם של החשודים. "זה אירוע בריונות חמור ביותר", אמר גורם במשטרה.

ביום שלישי נעצר מנכ"ל ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, בהפגנה בירושלים מחוץ למשרדו של השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ'. הפעילים מחו בשל המצב הביטחוני ונגד תפקוד השר והממשלה על רקע האירועים הביטחוניים האחרונים.

עוד על להב"ה:
"מאז שמחמוד מנסור נעצר, יותר נשים במצוקה מתלוננות"
יצאו משבעה על החייל ההרוג – ועשו לינץ' בערבים
קריאה לנתניהו: מנע הקשר בין בנך לזוגתו הנורבגית

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully