וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות של אחד המחבלים בפיגוע בבית הכנסת – עובדת עירייה

21.11.2014 / 7:59

האישה, אחות של אחד המרצחים מהפיגוע בהר נוף, קרובי משפחה של אסיר משוחרר בעסקת שליט, היא עובדת סוציאלית בעירייה. בעקבות הפיגוע, לקחה העובדת כמה ימי חופש. "לא ידוע לנו שהביעה תמיכה במעשים של בני משפחתה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ידוע לנו שהביעה תמיכה בבני משפחתה". שני המחבלים מהפיגוע בבית הכנסת בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחות של אחד משני המחבלים שביצעו השבוע את הפיגוע בבית הכנסת בשכונת הר נוף בבירה היא עובדת סוציאלית בעיריית ירושלים – כך אישרו היום (שישי) בעירייה. בעקבות הפיגוע הקשה לקחה העובדת כמה ימי חופשה מעבודתה.

הפיגוע בבית הכנסת - כותרות נוספות:
"המחבל היה עם סכין מולי, תוך שניות הם ירו בכולם"
בנט: אבו מאזן אחראי לדם יהודים שנשפך בתפילין
חמאס מברך על הפיגוע: נקמה זריזה על רצח נהג האוטובוס

מתפללים שחרית בבית הכנסת בו אירע הפיגוע בירושלים, נובמבר 2014. נועם מושקוביץ
ארבעה מתפללים נרצחו בפיגוע. בית הכנסת בהר נוף, השבוע/נועם מושקוביץ

מעיריית ירושלים נמסר כי לא נמצא רבב בעבודתה של העובדת. "מדובר בעובדת סוציאלית מצטיינת שמטפלת באוכלוסיות קצה. לא ידוע לנו שהעובדת הביעה תמיכה כלשהי במעשים של בני משפחתה", נמסר.

חמישה בני אדם נהרגו בפיגוע בבירה. סמוך לשעה 07:00 הגיעו שני מחבלים, בני הדודים רסאן אבו ג'מאל ועאדי אבו גמ'אל משכונת ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים - קרובי משפחה של אסיר ששוחרר בעסקת גלעד שליט - חמושים באקדחים ובסכיני קצבים, ותקפו את המתפללים במקום עם תפילת שחרית. ארבעה מתפללים נהרגו וכן שוטר תנועה שהגיע למקום וניהל קרב יריות עם המחבלים. שני המחבלים חוסלו בזירת האירוע בתום חילופי אש עם שלושה שוטרים.

בתוך כך, פרסם אמש ראש עיריית ירושלים ניר ברקת תכנית לחיזוק הביטחון האזרחי והאישי בבירה בעקבות גל הפיגועים האחרון. התכנית, שתופעל ברחבי העיר החל מיום ראשון, כוללת תוספת של 215 מאבטחים לגני הילדים, התקנת מאות מצלמות וידאו במעגל סגור באזורי מוסדות החינוך, עיבוי אמצעי האבטחה של גני הילדים והתקנת לחצני מצוקה בגנים.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully