וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבוק בתשלום: חנות חדשה מציעה להתכרבל עם המוכרת

"להתרפק עליי", חנות חדשה בפורטלנד, מציעה ללקוחותיה 'לישון כפיות' עם מתכרבלת מקצועית. התענוג לא זול, אולם הלקוחות טוענים שזה שווה את זה: "זה שינה את חיי"

המתכרבלת המקצועית, או לפחות כך היא טוענת שהיא, סמנתה הס, פתחה "חנות התכרבלות", בה לקוחות יכולים ליהנות משעה של חיבוק במיטה עימה, תמורת 60 דולר לשעה. נראה לכם יקר? סמנתה טוענת שבכל שבוע היא מקבלת כ-10,000 מיילים מלקוחות, "העסק מצליח. כולם זקוקים למגע אנושי חם", היא מספרת לחדשות FOX 12.

החנות הממוקמת בפורטלנד, אורגון, נקראת "להתרפק עליי" ושעת התכרבלות בה כוללת משחקים בשיער, החזקת ידיים ושפע של חיבוקים שונים.

סמנתה הס המפעילה "חנות התכרבלות" ומציעה חיבוק בתשלום. Facebook, צילום מסך
מי בא לאמא? סמנתה הס נותנת חיבוקי./צילום מסך, Facebook

הס יודעת שלקוחות עלולים לנצל את הסיטואציה כדי לנסות לקיים עימה מגע מיני ולכן היא מסבירה שהמפגשים מצולמים ומוקלטים כדי להבטיח שהמכרבל או המכורבל לא ישלחו ידיים. המניע האמיתי לפתיחת העסק מגיע מנקודת שפל בחייה של הס: "הגעתי למצב שחשבתי לשלם למישהו כדי שיחבק אותי", היא מספרת, "חשבתי לעצמי - למה חיבוק לא יכול להיות דבר שכל אחד יכול לקבל? זה נשמע לי כמו רעיון נהדר".

לקוחות בחנות ההתכרבלות בה מקבלים חיבוק בתשלום. Facebook, צילום מסך
על גבול הסטייה? המתכרבלת בתשלום בעת מעשה/צילום מסך, Facebook

הלקוחות שבוודאי נהרו למקום רק כי זה נראה להם מגניב להתכרבל עם מישהו זר, יצאו מרוצים יותר משציפו. "הפגישה עם סמנתה עשתה לי טוב", סיפר אחד הלקוחות, "יצאתי עם נקודת מבט שונה על החיים. לא ידעתי מה אני מפספס. אני מעריץ גדול שלה ומחכה בקוצר רוח למפגש הבא שלנו. היא מעודדת, כנה ואדיבה".

החנות פתוחה משני עד שבת. מומלץ לבוא בפיג'מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully