וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 32 נהרג מפגיעת רכב בחדרה; המשטרה פתחה בחקירה

שלומי גבאי

20.11.2014 / 5:02

ההרוג, רוני פולנסקי, נפגע תחילה אנושות, לאחר שככל הנראה נהגת בשנות ה-20 לחייה פגעה בו בסמוך לצומת חדרה. הוא הובא לבית החולים הלל יפה עם פגיעה רב מערכתית, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

אמבולנס של מגן דוד אדום, דצמבר 2011. דרור עינב
חובשים ופרמדיקים של מד"א הביאו את הפצוע במצב אנוש לבית החולים, שם נקבע מותו/דרור עינב

גבר בן 32 נהרג הלילה (חמישי) מפגיעת רכב בכביש 65, בסמוך לצומת חדרה שממוקם בעיר. הוא נפצע תחילה באורח אנוש, וחובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום פינו אותו לבית החולים הלל יפה שבעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם. עם זאת, מעט לאחר שהגיע לבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מאוחר יותר פורסם כי ההרוג הוא רוני פולנסקי, תושב היישוב חריש שבואדי ערה.

מחקירה ראשונית עולה כי בכלי הרכב שפגע בגבר נהגה נהגת בשנות ה-20 לחייה, תושבת העיר חדרה. הנהגת נפצעה באירוע באורח קל, והובאה גם היא לבית החולים הלל יפה – שם קיבלה טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה על מנת לברר את נסיבות התאונה.

ביום שלישי שישה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בכביש 2, בסמוך למחלף ינאי – שניים נפצעו באורח בינוני וארבעה באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים הלל יפה בחדרה. אחד משני הפצועים בינוני היה גבר כבן 35, והשנייה הייתה תינוקת בת שלושה חודשים.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
האו"ם גינה את הטבח בבית הכנסת: "פיגוע מתועב"
"הפסקת עבודת הערבים באשקלון - גזענית ובלתי חוקית"
האזינו לשיחה האחרונה של שלי דדון: "אני לא נושמת"

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully