וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנות מאסר לאב שאנס את בתו - והכניס אותה להריון

19.11.2014 / 20:47

האב, תושב הצפון, אנס את בתו במשך ארבע שנים וכשהייתה בת 14 אף הכניס אותה להריון. כמו כן, הוא נהג לאיים עליה בסכין כדי שלא תספר לאיש על מעשיו. "הפך את בתו ל'כלי שרת' לסיפוק צרכיו המיניים"

ילדה בוכה. ShutterStock
"מדובר במעשים שפלים של אב שאמור היה לשמש למתלוננת משענת ומגן"/ShutterStock

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (רביעי) 17 שנות מאסר על תושב הצפון שאנס במשך ארבע שנים את בתו, מאז שהייתה בת 10. מכתב האישום עולה כי הגבר, נשוי ואב לארבעה, אף הכניס את בתו להריון כאשר הייתה בת 14 בלבד והיא נאלצה לעבור הפלה. לפי האישום, האב המתעלל לא הניח לבתו וחודשיים אחרי ההפלה הוא אנס אותה שוב והמשיך לבצע בה מעשים מגונים.

עוד עולה מכתב האישום כי במהלך כל התקופה הזאת דרש האב מבתו שלא תספר לאיש על המעשים המיניים שביצע בה, תוך שימוש באיומים ואמצעי לחץ אחרים. הנאשם נהג לאיים על המתלוננת כי יפגע בגופה וכי ישפוך עליה חומצה וכן איים עליה באמצעות סכין.

נוסף על כך, הוא נהג להתנות את יציאותיה מהבית בכך שתאפשר לו לבצע בה מעשים מיניים, ונהג לקחת ממנה את הילקוט כדי שלא תוכל ללכת לבית הספר ותישאר עמו בבית.

עוד בוואלה! חדשות:
פרסום ראשון: ראש עיריית אשקלון הפסיק עבודת ערבים בעיר
פולארד ביקש להשתחרר בתנאים מגבילים - ארה"ב סירבה
"פרטנר" זייפה חתימת לקוח - וגבתה אלפי שקלים במרמה

"הנאשם רמס את נפש בתו, חילל את גופה, הרס את עתידה"

האב הורשע בהסדר טיעון בסעיפי אישום של אינוס קטינה בת משפחה, מעשים מגונים בקטינה בת משפחה ואיומים. הרכב השופטים, שכלל את משה גלעד, רבקה פוקס ודניאל פיש, גם חייב את הנאשם לשלם לבתו פיצויים בסך 150 אלף שקלים.

בהחלטתם כתבו השופטים: "מדובר במעשים שפלים של אב שאמור היה לשמש למתלוננת משענת ומגן, אך בגד במלוא מובן המילה בחובתו הבסיסית כאדם וכהורה לגונן עליה ולשמור עליה מכל רע, ניצל את אמונה ומבטחה ולדאבון הלב הפך אותה 'כלי שרת' לסיפוק צרכיו ותאוותו המינית". הם הוסיפו כי "כדי לבצע את מעשיו הנלוזים, ניצל הנאשם את העובדה שאשתו שהתה שעות רבות מחוץ לבית ואת ידיעתו כי אין בידה הכוחות להתעמת עמו".

"אין צורך להכביר מילים בדבר הפגיעה שפגע הנאשם במתלוננת", הדגישו השופטים. "הנאשם רמס את נפשה, חילל את גופה, פגע בה פגיעה חמורה והרס במידה רבה מאוד את עתידה. מקריאת תסקיר נפגעת העבירה בעניינה של המתלוננת עולה כי היא פגועה ומצולקת כתוצאה מההתעללות המינית שחוותה במשך שנים, וברור כי אף אם המתלוננת תמצא בעצמה כוחות נפש לחזור לטיפול אותו הפסיקה, הרי שאת הנעשה אין להשיב ויש רק לקוות שניתן יהיה להציל בעתיד, ולו באופן חלקי, את הפגיעות שבנפשה".

לפניות לכתב אלי אשכנזי: elidanaa@gmail.com

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully