וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: משהו מסריח בתחרות הישבנים

מדי שנה נבחרת בברזיל "מיס באם באם" - בעלת הישבן היפה ביותר במדינה, אולם המתמודדת שהובילה בתחרות נפסלה באשמת זיוף קולות והיא טענה מנגד כי הציעו לה לשלם לשופטים בכדי לזכות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אתר רשמי

כבר ארבע שנים נערכת בברזיל תחרות יופי שונה במקצת ופופולארית מאוד בשם "מיס באם באם", בה מתחרות ביניהן צעירות על תואר "הישבן היפה ביותר במדינה". הזוכה בתחרות הופכת לכוכבת במדינה ומופיעה על שערי מגזינים ובמדורי הרכילות. אולם זו השנה השנייה כבר בה התחרות עלתה לכותרות בשל האשמות על שחיתות ושוחד. אחת מהמתמודדות הפייבוריטיות, שהובילה בהצבעות, נפסלה רגע לפני הגמר שנערך ביום שני והואשמה בחבלה בתוצאות ההצבעה באמצעות תוכנת מחשב.

התחרות מתבצעת בשני שלבים - בתחילה מצביעים כל תושבי ברזיל באמצעות המחשב עבור המתמודדת המועדפת עליהם ו-15 הראשונות עולות לשלב הגמר, שם נבחרת המנצחת על ידי צוות שופטים המכיל שישה גברים וחמש נשים. המתמודדת שנפסלה, ליביה סנטוס, מכחישה את הטענות כי ביצעה ניסיון לחבל בתוצאות הממוחשבות ומסבירה כי היא מובילה כיוון שבעלה שכר אנשים שיצביעו עבורה. היא מאיימת לתבוע את מארגני התחרות, כטוענת שהם ידעו שלבעלה "יש עובדים שמצביעים לי כבר חודשיים". לעומת זאת, מארגן התחרות אמר ל"International Business Times" כי "היא קנתה קולות ואנחנו לא נסכים לזאת".

ליביה סנטוס שנפסלה מתחרות מיס באם-באם בברזיל. , http://missbumbumbrasil.com.br/, אתר רשמי
"לבעלי יש עובדים שמצביעים לי כבר חודשיים". ליביה סנטוס, המתמודדת שנפסלה/אתר רשמי, , http://missbumbumbrasil.com.br/

בתגובה לההאשמות טענה סנטוס כי לא רק שלא רימתה, אלא ששופטי התחרות אף הציעו לה לזכות אם תשלם להם - האשמות דומות עלו בשנה שעברה. המתמודדות טענו כי שיתי המנצחות שילמו עשרות אלפי דולרים לשופטים בכדי לזכות, ובנוסף טענו אז המתחרות כי אחת מהמנצחות עברה השתלת סיליקון בישבן, מה שאסור על פי חוקי התחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אינדינארה קרבליו שזכתבה בתחרות מיס באם-באם בברזיל. http://missbumbumbrasil.com.br/, אתר רשמי
הזוכה אינדינרה קרבליו/אתר רשמי, http://missbumbumbrasil.com.br/

הזוכה השנה, אינדינרה קרבליו, קיבלה פרס כספי בשווי של כ-2,500 דולרים וחוזי דוגמנות בשווי של כ-4,000 דולרים, אולם הפרסים האמיתיים מגיעים אחרי התחרות והזוכות בה מובילות קמפיינים פרסומיים גדולים ומרוויחות מאות אלפי דולרים. גם המקום השני בתחרות נחשב לרווחי ביותר והזוכות בו בשנים הקודמות הפכו לכוכבות גדולות יותר מאלו שזכו במקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully