וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימה ברצח על דוגמנית העירום האהובה על בעלה

גבר שוויצרי נהג לרכוש צהובון יומי בשל תמונות עירום של דוגמניות. כשאשתו גילתה שהצביע לאחת מהן בתחרות, שלחה אליה ואל עורך העיתון איומי רצח: "אהרוג אותך כדי למנוע ממך להופיע חשופת חזה"

מתוך ערוץ היוטיוב של Blick webTV

בסרטון - ג'יל מקבלת את ההודעה על זכייתה בתואר "נערת השנה"

לגברת בת 51 משוויץ נמאס מההרגל המגונה של בעלה: בכל בוקר הוא ניגש לדוכן עיתונים וקנה עיתון מקומי - רק בכדי לצפות בתמונות העירום שהופיעו באחד המדורים בו. כשהאישה גילתה שהבעל אף הצביע לדוגמנית עירום בשם ג'יל בתחרות "נערת השנה", היא איבדה את זה ויצאה למסע איומים מטריד במיוחד. על הכוונת שלה היו לא רק ג'יל הדוגמנית, אלא גם עורך העיתון ומספר כתבים שעובדים בו.

דוגמנית העירום ג'יל. מגזין Blick, צילום מסך
"אני אחתוך לה את הגרון". הדוגמנית ג'יל/צילום מסך, מגזין Blick

ראשון לקבל איום היה עורך העיתון. "אני לא רוצה לראות יותר תמונות של שדיים חשופים בעיתון. אם תמשיך לפרסם אותן, תמצא את הדוגמניות עם גרונות משוספים על ערימת אשפה", נכתב במייל שנשלח אליו. מספר עיתונאים נוספים קיבלו מיילים מאיימים בנוסח דומה. עם זאת, את השנאה האמיתית שמרה האישה הקנאית לדוגמנית עצמה.

לאחר שזכתה בתואר "נערת השנה", קיבלה ג'יל מכתב ראשון. "את יודעת שאת זונה קטנה ומלוכלכת. אני אהרוג אותך כדי למנוע ממך להופיע בעיתון חשופת חזה שוב. אני יודעת היכן את מתגוררת ואיך שגרת יומך מתנהלת" ,כתבה האישה, והוסיפה כי שכרה את שירותיו של רוצח שכיר כדי להתנקש בחייה של ג'יל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דוגמנית העירום ג'יל. מגזין Blick, צילום מסך
ג'יל חיה באימה שנתיים שלמות/צילום מסך, מגזין Blick

המקרה אירע בשנת 2012, אך רק לאחר שנתיים של חקירה מאומצת הצליחו השוטרים לעלות על עקבותיה של האישה הקנאית. היא הואשמה באיומים, העלבה וזיוף מסמכים. במשפט שנערך לה היא נמצאה אשמה, נקנסה בסכום של 6,000 אירו ונידונה לארבעה חודשי מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully