וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הפיגוע בירושלים: תוגברה האבטחה בבתי הכנסת בניו יורק

ראש העיר ביל דה בלאזיו אמר כי הוא "מזועזע" מהפיגוע שבו נרצחו ארבעה יהודים, בהם שלושה אמריקנים, ומסר כי המשטרה וה-FBI עוקבים מקרוב אחרי המתרחש בירושלים. בתוך כך, חרדי הותקף בתחנת רכבת בעיר

צילום: רויטרס, עומר מירון, שי מכלוף, יותם רונן, בני בן-סימון, זק"א, חדשות 10; עריכה: גדי וינסטוק, מתן חדד; קריינות: אביב אברמוביץ'

בעקבות הפיגוע בירושלים, שבו נרצחו ארבעה יהודים, בהם שלושה בעלי אזרחות אמריקנית, החליטה היום (שלישי) עיריית ניו יורק לתגבר את האבטחה סביב בתי כנסת ומוסדות נוספים בעיר. "אני מזועזע ושבור לב", אמר ראש העיר ביל דה בלאזיו. "ניו יורק עומדת לצדה של ישראל בתקופה כזאת קשה ואנו מקווים ומתפללים לשלום ולעתיד בטוח לכל תושביה".

דה בלאזיו ומפקד משטרת ניו יורק ביל ברטון מסרו כי הם החליטו להגביר את נוכחות המשטרה באתרים אחרים בעיר. "ה-NYPD עוקבת מקרוב אחרי ההתפתחויות האחרונות בירושלים ועובדת יחד עם ה-FBI כדי לפקח על ההתפתחויות הנוספות", הצהיר ברטון. עם זאת, הוא הבהיר כי כרגע אין בידיהם מידע על איום ממשי שנשקף לאתרים יהודיים בעיר.

עוד על הפיגוע בירושלים
אלפים בהלוויות הרוגי הפיגוע: "24 יתומים ברחוב אחד"
ראש השב"כ סותר את נתניהו: אבו מאזן לא מעודד טרור
קרוב משפחתם של המחבלים: "שהידים שמתו למען ירושלים"

כוחות הביטחון בזירת הפיגוע בירושלים – 18 בנובמבר 2014. GettyImages
זירת הפיגוע בירושלים, היום/GettyImages

בתוך כך, שני בני אדם תקפו אתמול יהודי חרדי בן 53 בתחנת רכבת בברוקלין וקראו לעברו קללות אנטישמיות – כך דווח היום באתר "ניו יורק דיילי סטאר". השלושה נמלטו לאחר שעובר אורח סייע למותקף. אף אחד לא נפצע באורח משמעותי. על פי הדיווח, המותקף המתין לרכבת כשלפתע אחד החשודים הגיע מאחוריו וניסה לקחת משהו מהכיס שלו.

המותקף שאל את החשוד מה פשר מעשיו, אך הוא רק קילל אותו וקרא לו "יהודי מלוכלך". אז, על פי החשד, הוא ירק על הגבר החרדי, לקח ממנו את המטרייה שלו והכה את ראשו באמצעותה לפני שברח מהמקום. המותקף ניסה לרדוף אחריו, אולם אדם נוסף שהגיח מאחוריו בעט בו וקרא לו "יהודי מזוין". השניים נמלטו מהמקום והמשטרה טרם עצרה חשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully