וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח את אביו, ביתר את גופתו ועשה ממנה מעמד לטלוויזיה

צעיר מבריטניה נעצר בחשד שרצח את אביו, ששקל 160 קילוגרמים, ביתר את גופתו והניח את החלקים בתןך קופסאות. לאחר מכן, הניח עליהן את הטלוויזיה . "היו ביניהם ויכוחים רבים על כסף"

רצח את אביו, ביתר את גופתו והכין ממנה מעמד לטלוויזיה. gawker, צילום מסך
זה האב שהבן רצח, גנב את כספו ואז יצא לחופשה/צילום מסך, gawker

ניית'ן רובינסון בן ה-28 ואביו התגוררו יחד באנגליה. לפי השכנים, השניים נהגות להתווכח על כסף לעיתים קרובות. הויכוחים הללו הובילו, כנראה, לאחד ממעשי הרצח המתועבים ביותר שהתרחשו במללכה. על פי כתב אישום שהוגש נגד ניית'ן, הוא רצח את אביו, ביתר את גופתו והניח את החתיכות בתוך קופסאות. לאחר מכן, ערם את הקופסאות זו על זו, והציב עליהן את הטלוויזיה בחדר המגורים.

חשד השכנים התעורר כשנוזל ורדרד החל לטפטף מתקרת דירתם, שנמצאת ממש מתחת לדירתו. הם הסבו את תשומת ליבו של הצעיר לנושא, אך הוא הגיב באדישות. "הוא היה רגוע לחלוטין ולא הראה שום סימן לכך שמשהו לא בסדר. הוא היה מאוד מאופס והתנהג כאילו הכל כרגיל", סיפרו השכנים. כשהנזילה המשיכה, התקשרו למשטרה שהגיעה לקום וגילתה את המחזה הנורא.

אחרי שנעצר התברר כי לאחר שרובינסון רצח את אביו, הוא גנב ממנו 12,000 דולרים ויצא לחופשה. לאחר שנתפס התברר כי השתמש במסורים מסוגים שונים כדי לבתר את גופתו של אביו, ששקל 160 קילוגרמים והתנשא לגובה של קצת פחות משני מטרים. לאחר מכן נסע עם חבריו לנפוש בסקוטלנד, והשתמש במכשיר הסלולרי של אביו המת כדי לשלוח הודעות טקסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully