וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל מבסיס שייטת 13 אנס חיילת; מצ"ח פתחה בחקירה

17.11.2014 / 17:06

החיילת הגישה תלונה נגד חייל אפסנאות המשרת עמה בבסיס השייטת כי אנס אותה. בית המשפט שיחרר את החייל כעבור שלושה ימים מחוסר ראיות, אך המשטרה הצבאית מוסיפה לחקור את החשדות

חייל שמשרת באפסנאות שבבסיס שייטת 13 נעצר בשבוע שעבר בחשד לאונס של חיילת אשר משרתת עמו בבסיס, לאחר שהאחרונה הגישה תלונה בעניינו. בית המשפט שחרר את החייל כעבור שלושה ימי מעצר, משום שלא היה די ראיות. עם זאת, המשטרה צבאית חוקרת (מצ"ח) ממשיכה בחקירת המקרה ובאיסוף ראיות.

עוד בוואלה! חדשות:
ליברמן: מקווה שנמצא פשרה, לא הייתי ממליץ על בחירות
יהודה גליק מדבר לראשונה: "הוא אמר לי 'אתה אויב', וירה"
נתיחת גופת נהג האוטובוס הפלסטיני קבעה: אין חשד לפלילים

שייטת 13 בתרגיל. דובר צה"ל
החייל אינו לוחם, אך משרת בבסיס יחידת הקומנדו. שייטת 13 בתרגיל/דובר צה"ל

בשבוע שעבר הרשיע בית הדין הצבאי חייל בביצוע מעשה מגונה בחיילת וגזר עליו שנת מאסר בפועל. נוסף על כך, הורו הדיינים על הורדתו לדרגת טוראי והטילו עליו קנס בסך 4,300 שקלים ועשרה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, החייל, המשרת כחובש בבסיס בדרום הארץ, ביצע את המעשה בחיילת לאחר שבילו ביחד מחוץ לבסיס. השניים יצאו לבילוי יחד עם כמה חיילים נוספים שבמהלכו שתו אלכוהול, ובסיומו חזרו כולם לישון בבית משפחתה של אחת החיילות. מכתב האישום עולה כי במהלך הלילה ניגש החובש אל החיילת, ובעודה ישנה ליטף את פניה, את ראשה ואיבר מוצנע בגופה. לאחר מכן, כך לפי כתב האישום, הפשיט אותה וביצע בה מעשה מגונה.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully