וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי נובמבר בלילה: משקעים של שבועיים ירדו ביממה

16.11.2014 / 14:39

אחרי שבועיים יבשים במיוחד, הגיעה סופת החורף האינטנסיבית של היממה האחרונה, וסגרה פערים, כשעשרות מ"מ של גשם ירדו במרכז הארץ ובצפון. הסופה תיחלש כבר היום, אבל הגשם ישוב בסופ"ש. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

דאעש עורפים ראש למערבי נוסף: פיטר קאסיג, השבוי המערבי החמישי, חייל אמריקאי שלחם בעבר בעיראק, התאסלם ושינה את שמו, הוצא להורג. בסרטון שפורסם ארגון "המדינה האיסלאמית" מממשים את האיום שלהם ומציגים לראווה את ראשו הכרות של קאסיג. בהמשך הסרטון נראית קבוצה גדולה של לוחמי דאעש, חמושים בסכיני קומנדו, מובילים עשרות שבויים סורים למותם - בעריפת ראשים המונית.

הצעת חוק חדשה תשים סוף לסימוס בהליכה? ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה היום הצעת חוק, שתעלה לקריאה טרומית כבר בשבוע הבא, האוסרת על כתיבת סמס, שימוש בטלפון או שמיעת מוזיקה במעבר החצייה. את הצעת החוק, שנועדה למנוע "תאונות טלפון", יזם ח"כ חמד עמאר המכהן גם יו"ר השדולה לבטיחות בדרכים בכנסת. גם בעולם מנסים להתמודד עם "תאונות הטלפון", אבל לא בכל המדינות פונים לחקיקה - בחלק מהמדינות בחרו להדביק שלטי אזהרה על הרצפה או לפתוח נתיב הליכה מיוחד למשתמשים בסלולר.

דעת יחיד: "משחק חשוב מול בוסניה? נמאס לשמוע ש'הפעם יש לנו סיכוי'": "נגמרו התירוצים", "היריבה מגיעה בכושר לא טוב", ו"זו הזדמנות נדירה לעשות את זה". כמה פעמים כבר קראתם בדיוק את הכותרות האלה על נבחרת ישראל בכדורגל לאורך השנים - ושום דבר לא קרה? זה לא מפריע כלל לתקשורת הספורט הישראלית ולאוהדי הכדורגל הנמהרים לנהוג בצורה דומה גם לקראת המשחק הערב במוקדמות היורו. אולי פעם אחת נתרגש ונתלהב אחרי הישג משמעותי ולא לפניו? הילה קובו על הסיקור התקשורתי לקראת המשחק הערב במוקדמות היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully