וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: איש לא התייחס לדוגמנית הערומה ברחוב

בניסוי חברתי שנערך בניו יורק נשלחה דוגמנית להסתובב ברחובות כשחלק גופה התחתון חשוף - ומצויר עליו ג'ינס. או שהציור היה ממש מוצלח, או שלאיש לא היה אכפת שהבחורה ערומה

צילום מסך

או שתושבי ניו יורק הם ממש אדישים, או שלפניכם מוצגת עבודת הצביעה על הגוף הטובה ביותר אי פעם. אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם – ערוץ היוטיוב ModelPrankstersTV
שלח בשבוע שעבר את הדוגמנית ליה ג'ונג להסתובב במשך שלוש שעות ברחובות מנהטן – ללא מכנסיים, כשעל רגליה מצוירים מכנסי ג'ינס, כולל כיסים, תפרים ואפילו חורים בברכיים.

דוגמנית הולכת ברחובות ניו יורק ערומה עם ג'ינס מצויר. יוטיוב, צילום מסך
כך צוירו מכנסי הגינס על הדוגמנית/צילום מסך, יוטיוב

תוצאות הניסוי החברתי הזה צברו כבר מעל ל-8 מיליון צפיות בחמישה ימים מאז עלה הסרטון ליוטיוב.

ניתן לראות את הדוגמנית מסתובבת חצי ערומה ברחובות ניו יורק, נוסעת ברכבת התחתית, חולפת מעל לראשי אנשים במדרגות של כיכר טיימס, קונה בחנות בגדים ומזמינה אוכל – כשחלק גופה התחתון ערום לגמרי. תוצאות הניסוי – כמעט אף אחד לא שם לב שלפניו בחורה שלובשת תחתונים בלבד.

דוגמנית הולכת ברחובות ניו יורק ערומה עם ג'ינס מצויר. יוטיוב, צילום מסך
הג'ינס נראה אמיתי?/צילום מסך, יוטיוב

הפעם היחידה בה נראה מישהו מגיב אל חוסר הלבוש שלה התרחשה כשהיא עצרה לקנות כרטיס לרכבת התחתית – ניתן לראות גבר נעמד מאחוריה ומצלם את חלק גופה התחתון וכאשר היא מסתובבת אליו הוא צוחק במבוכה.

ניסוי דומה נערך בתחילת השנה בצרפת, שם הסתובבה דוגמנית ברחובות העיר ליל עם ג'ינס מצויר מעל החוטיני שעל גופה. בתוצאות הניסוי הצרפתי צפו מעל ל-14 מיליון איש.

כך נראה ניסוי דומה בצרפת

גם בדנמרק נעשה ניסוי דומה, רק הפוך - שם שלחו דוגמנית בלונדינית שחצי גופה העליון העירום צבוע בספריי שחור, להסתובב ברחובות העיר פרדריקסברג, כשהיא מקשיבה למוזיקה באוזניות שלה. בהמשך היא מתיישבת בבית קפה ומזמינה שתייה ואפילו מצלמת סלפי. התגובות להן זכתה נעו מהתעלמות, דרך תדהמה ועד להיסטריה ומבוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully