וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חולון נאשם שהיכה ואנס נערות שהכיר בפייסבוק

16.11.2014 / 12:28

על פי כתב האישום, תושב העיר, בן 27, תיעד את המעשים כדי לייצר אליבי ולטעון שהם נעשו בהסכמה. כך הצליח לחמוק פעמיים בשנתיים האחרונות מהעמדה לדין, עד שתקף שוב בשבוע שעבר ונאספו נגדו ראיות מפלילות

אילוסטרציה. ShutterStock
הנאשם תיעד את האונס ושלח לחבריו/ShutterStock

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט השלום בתל אביב נגד תושב חולון, בן 27, בגין אונס נערות שהכיר בפייסבוק. על פי כתב האישום, הזמין הנאשם את הנערות לבילוי בדירתו ושם איים עליהן, הכה אותן ואילץ אותן לקיים עמו יחסי מין, תוך שהוא מצלם חלקים מהמעשה - זאת כדי שיהיה לו "אליבי" לכך שיחסי המין בוצעו מרצונן.

בדרך זו הצליח הנאשם להתחמק פעמיים בשנתיים האחרונות מהעמדה לדין פלילי. בשבוע שעבר תקף שוב וחקירה של משטרת מרחב איילון הביאה לאיסוף ראיות מפלילות נגדו במקרה האחרון ובאחד משני תיקי החקירה הקודמים שנסגרו בעבר מחוסר ראיות.

עוד ידיעות בנושא משפט ופלילים:
ניסיון ההונאה בלאומי קארד: "עשיתי זאת כנקמה"
זקן בעדותה: "הכסף הלך לבדים עבור החליפות של אולמרט"
עשרות נפצעו בגליל: "ראיתי את המשפחה שלי מדממת על הכביש"

בשבוע שעבר הגיעה נערה בת 17 לתחנת משטרה בגבעתיים, כשהיא מוכה וחבולה. הנערה סיפרה שנאנסה באלימות קשה על ידי גבר שהכירה בפייסבוק. בעדותה סיפרה שהוא הזמין אותה לפגישה וכשהגיעה לביתו הוא היכה אותה, איים עליה ודרש שתבצע בו מין אוראלי. כשסירבה הוא היכה אותה פעם נוספת, עד שנאלצה לבצע את דרישותיו.

בשלב זה החל הנאשם לצלם את האקט המיני בטלפון הנייד שלו ואף שלח את הסרטון לחבריו. במשטרה ובפרקליטות סבורים כי עשה זאת כדי ליצור לעצמו אליבי, כדי שיוכל לטעון שהיחסים בוצעו בהסכמה ולא בכפייה. "במהלך חקירת תלונות הנערה גילנו כי נגד הגבר נפתחו שני תיקים דומים בשנתיים האחרונות ובשני המקרים דפוס הפעולה היה דומה", אמר רב-פקד יעקב בלוקי, קצין חקירות במרחב איילון של משטרת תל אביב. "שני התיקים נסגרו מחוסר ראיות. החלטנו לפתוח מחדש את תיקי החקירה שנסגרו ולגבי אחד התיקים הצלחנו למצוא ראיות חדשות, שהביאו את הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בשני מקרים של תקיפה מינית".

המשטרה ביקשה בשבוע שעבר לחשוף את זהות הנאשם, עובד בחברת שיווק גדולה, כדי לאתר נערות נוספות שייתכן שנפלו קורבן למעשיו, אולם סנגורו הצליח לשכנע את בית המשפט כי שמו הטוב עשוי להיפגע. בין היתר, הסביר הסנגור כי החשוד אמור להתחתן בשבועות הקרובים.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully