וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קים קרדשיאן המקסיקנית": הרוצחת הסקסית בעולם

קלאודיה אוצ'וואה פליקס אחראית על יחידת החיסול של אחד מקרטלי הסמים האכזריים ביותר בעולם. בזמן הפנוי שנשאר לה היא מתחזקת חשבונות אינסטגרם וטוויטר שלא היו מביישים את מלכת הטראש

צילום מסך

לקים קרדשיאן וקלאודיה אוצ'וואה פליקס יש הרבה דברים במשותף: שתיהן אוהבות אופנה, חובבות ריסים מלאכותיים וצילומי סלפי. שתיהן מתחזקות עמודי אינסטגרם וטוויטר שמתעדים את אורח החיים הראוותני שלהן, שכולל מועדונים, מאבטחים, שמפניה יקרה ושמלות יקרות עוד יותר. על אף שקיים ביניהן דמיון רב, תחומי העיסוק שלהן שונים לחלוטין: קלאודיה, שמכונה גם "קיסרית האנתרקס", היא המפקדת של יחידת החיסול "לוס אנתרקס", ששייכת לקרטל הסמים המקיסקני סינלואה.

קלאודיה אוצ'וואה פליקס. אינסטגרם, צילום מסך
חובבת תמונות סלפי/צילום מסך, אינסטגרם

הצעירה בת ה-27 אוהבת להשתמש ברשתות החברתיות כדי לנפנף בכסף שהיא מרוויחה ובצעצוע האהוב עליה: רובה קלצ'ניקוב ורוד שעוצב במיוחד בשבילה. בין תמונות בבגדי ים לאימונים בנשק, הקיסרית מקפידה לעלות תמונות של שלושת ילדיה כשהם שוכבים במיטה או משתכשכים באמבט, מכוסים בשטרות של דולרים. היא ירשה את התפקיד ממאהבה חוזה רודריגו גמבואה, שהיה מנהיג חוליית החיסול, עד שנעצר בחודש ינואר האחרון.

גורמי מודיעין אמריקאים כינו את הקרטל "ארגון הסמים החזק ביותר בעולם", ומדווחים כי קלאודיה אחראית למותם של אלפי בני אדם שקיפחו את חייהם במלחמות הבלתי פוסקות בין קרטלי הסמים במקסיקו. למעשה, היא הגיעה לתודעה הציבורית לאחר שבחודש שעבר נרצחה צעירה שדומה לה בניסיון התנקשות שהשתבש.

עוד באותו נושא

מקסיקו: חברי כנופיה רצחו ושרפו 43 סטודנטים

לכתבה המלאה
הנשק של קלאודיה אוצ'וואה פליקס. אינסטגרם, צילום מסך
הצעצוע האהוב עליה: רובה קלצ'ניקוב ורוד/צילום מסך, אינסטגרם

על אף ניסיון החיסול, קלאודיה מתעקשת שלא לרדת למחתרת וממשיכה לבלות במועדונים החמים ביותר במקסיקו. ההבדל היחיד הוא שכעת היא מוקפת במאבטחים חמושים, אך מכחישה כל קשר בינה ובין סמים או פשיעה.

קלאודיה אוצ'וואה פליקס. אינסטגרם, צילום מסך
אוהבת את החיים הטובים/צילום מסך, אינסטגרם
קלאודיה אוצ'וואה פליקס. אינסטגרם, צילום מסך
מזכירה את קים קרדשיאן?/צילום מסך, אינסטגרם
קלאודיה אוצ'וואה פליקס. אינסטגרם, צילום מסך
עוד יום במשרד/צילום מסך, אינסטגרם

על פי הערכות שונות, "מלחמת הקרטלים" שפרצה בשנת 2006, גבתה את חייהם של יותר מ-100,000 בני אדם. יחידת "לוס אנתרקס" אחראית על התנקשויות, חטיפות, עינויים, הפעלת שוטרים כמקורות מודיעים ואבטחתו האישית של ישמעאל "אל מאיו" זמבדה, מנהל הקרטל הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully